Wyniki wyszukiwania
osobowych w celu zintegrowania kolei z pozostałymi segmentami transportu zbiorowego w mieście. Duża waga będzie położona na możliwość sprawnego prowadzenia ruchu towarowego w węźle, w tym na liniach należących
PRZECZYTAJbr. pociągi dalekobieżne i regionalne pokonują królową rzek Podlasia nowym, 300 metrowym mostem o wadze 3000 ton. Obiekt ma pięć 60-metrowych przęseł o wysokości dźwigarów ponad 12 m. To najdłuższy obiekt
PRZECZYTAJmetrów, na którym znajdują się trzy przęsła stalowej konstrukcji - każdy z nich o długości 66 metrów i wadze 165 ton. Odnowiona konstrukcja mostu pozwoli nawet na 6-krotne podniesienie prędkości pociągów - z
PRZECZYTAJi, w których będą zatrzymywać się pociągi PKP Intercity. Nowy rozkład jazdy przykłada bardzo dużą wagę do tego, aby zapewnić lepszą dostępność komunikacyjną mieszkańcom mniejszych miast i miejscowości
PRZECZYTAJwybudowane filary nasunięto 5 sześćdziesięciometrowych przęseł łukowych o wysokości ponad 12 m i wadze - każde ponad 300 ton. Jedno przęsło nasuwano około 12 godzin. Teraz most będzie przygotowany do ułożenia
PRZECZYTAJtransporty. Łącznie transport obejmuje ponad 50 dużych elementów – w większości o wadze kilkudziesięciu ton. Najcięższy ma wagę ok.100 ton. To łożysko napędowe głowicy, część głównego napędu. Pozostałe ciężkie
PRZECZYTAJwiększości o wadze kilkudziesięciu ton, trafiły do Łodzi w ubiegłym tygodniu. Sprzęt do transportu, był dostosowany do ciężaru, wymiaru i kształtu każdej części. Największy element tarczy TBM o wadze 102 ton [...] czterech odcinków jednotorowych 13,04 m i 8,76 m – średnice tarcz maszyn TBM 1560 ton – waga większej maszyny 650 ton – waga mniejszej maszyny 10 m – szacowany dzienny postęp drążenia 25 m – największa głębokość
PRZECZYTAJprzenoszenia ładunków, agregat prądotwórczy oraz sprzęt do wkolejania. Pojazd może holować tabor o wadze do 50 ton z prędkością do 60 km/h. Posiada pomieszczenie socjalne oraz magazynowo- warsztatowe. Na
PRZECZYTAJodcinków jednotorowych 13,04 m i 8,76 m – średnice dwóch tarcz maszyn TBM 1560 ton – waga większej maszyny 650 ton – waga mniejszej maszyny 10 m – szacowany dzienny postęp drążenia 25 m – największa głębokość
PRZECZYTAJrozebrany w październiku 2019 roku. W jego miejscu ustawiono dwie nowe 3-przęsłowe konstrukcje. Ich łączna waga to ponad 4800 ton. Teraz pociągi pojadą po dwóch torach. Na moście położony jest już beton. Wykonywana
PRZECZYTAJ