Wyniki wyszukiwania
rozjazdów. Gotowe jest odwodnienie. Wzmacniany jest grunt, do czego użyto dotychczas prawie 1800 sztuk pali. Trwa przebudowa przejścia dla pieszych na przystanku Gdańsk Kolonia oraz budowa nowej nastawni.
PRZECZYTAJrozpoczęły się prace przy fundamentach. Ich najważniejszym elementem było wbicie na 15 metrów betonowych pali. Prace są na lądzie i w nurcie rzeki. Tam powstają podpory tymczasowe, które również będą osadzone
PRZECZYTAJstacjach Podstolice i Konin została zdemontowana już część starych torów i przystąpiono do wbijania pali pod fundamenty nowych słupów sieci trakcyjnej. W Koninie rozpoczęły się już prace przy budowie nowego
PRZECZYTAJSprawne prace przy przybudowie wiaduktu zapewnia specjalna maszyna – palownica. Wykonanych będzie 110 pali żelbetowych o średnicy 80 cm i długości 10 m i 11 m. Stworzą podstawę fundamentów 11 podpór wiaduktu
PRZECZYTAJfazy prac, rozebrane zostały tory. W zależności od pogody postępują prace ziemne. Rozpoczęto wbijanie pali pod słupy sieci trakcyjnej. Dostarczane są nowe rozjazdy. Rozebrano dwa wiadukty w okolicy Puław i
PRZECZYTAJkonstrukcje sieci trakcyjnej. Teren wymaga wzmocnienia przez wymianę gruntów i zabudowę betonowych pali. Gotowa jest sieć ciepłownicza, przebudowywana jest sieć wodociągowa i kanalizacyjna. Gotowych jest
PRZECZYTAJprzygotowano teren pod nowy układ torowy. Do wzmocnienia gruntu wykorzystano ponad 6,5 tys. żelbetowych pali, a do odwodnienia blisko 150 studni. Układane są nowe tory. Zamontowano blisko 8 km nowej linii oraz
PRZECZYTAJ