Wyniki wyszukiwania
do Poznania linią Warszawa – Poznań ok. 2h 10 min. Na ok. 38 km trasie możliwe będą przejazdy z prędkością 120 km/h. Przewidziano perony dostosowane do potrzeb osób o ograniczonych możliwościach poruszaniem [...] przystosowana do przewozów pasażerskich. Przebudowany na ok. 64 km odcinku tor pozwoli na przejazdy z prędkością 120 km/h. Linia zostanie połączona ze zmodernizowaną trasą Poznań – Piła. Pociągi dojadą z Czarnkowa [...] a od 1995 r. linia Szamotuły – Międzychód (linia nr 368) zapewni przejazdy trakcją spalinową z prędkością 120 km/h. Trasa „włączy się” w zmodernizowaną już na wielkopolskim odcinku linię Poznań – Szczecin
PRZECZYTAJczterema torami. Pozwoli to oddzielić ruch dalekobieżny od regionalnego. Do 100 km/h zwiększy się prędkości na torach w centrum stolicy Małopolski, a przewoźnicy będą mogli zaplanować dodatkowe połączenia
PRZECZYTAJDzięki pracom na blisko 190 km trasie najszybsze pociągi pojadą między Poznaniem a Szczecinem z prędkością 160 km/h w czasie poniżej 2 godz. Zwiększy się przepustowość – możliwe będzie uruchomienie dodatkowych
PRZECZYTAJPrzejazdy kolejowo-drogowe zostaną wyposażone w nowe urządzenia zabezpieczające. Dzięki pracom prędkość pociągów zwiększy się ze 110 km/h do 140 km/h. Projekt „Prace na linii kolejowej nr 8 na odcinku
PRZECZYTAJczerwcu 2001 roku. Średnia prędkość na linii wynosiła 35 km/h, a podróż zajmowała około 1 godziny i 40 minut. Po zakończeniu modernizacji, linia będzie dostosowana do prędkości 120 km/h (80 km/h dla pociągów
PRZECZYTAJprzewoźnicy będą mogli wykorzystywać nowoczesne, ekologiczne pojazdy. Pociągi będą mogły kursować z prędkością do 120 km/h. Mieszkańcy południowo-zachodniej części woj. śląskiego zyskają lepszy dostęp do kolei
PRZECZYTAJwstrzymano ruch pociągów na linii i wezwano pomoc 186 przypadków 2022 1700 przypadków – ograniczono prędkość jazdy pociągów 490 przypadków 2022 Więcej informacji na temat kampanii społecznej „Bezpieczny Przejazd”
PRZECZYTAJprac budowalnych. Na 54 km trasie planowana jest wymiana torów i sieci trakcyjnej, aby zwiększyć prędkości pociągów ze 120 do 160 km/h dla składów pasażerskich i do 120 km/h dla towarowych. Realizacja projektu
PRZECZYTAJNiedostosowanie lokalizacji przystanków do potrzeb mieszkańców (konieczność budowy nowych). Niska prędkość jazd po głowicach rozjazdowych. Kolizyjność jazdy pociągów; ograniczone możliwości elastycznego
PRZECZYTAJSzepietowo. Będą krótsze o około kwadrans podróże w relacji Białystok - Siedlce, dzięki zwiększeniu prędkości pociągów na odcinku Hajnówka - Nurzec. Cykliczny rozkład jazdy z Lublina do Warszawy - pociągi
PRZECZYTAJ