Wyniki wyszukiwania
Kolejowymi S.A. a Zarządem Morskiego Portu Police Sp. z o.o. (należącym do Grupy Azoty). Porozumienie zakłada powstanie bezpośredniego połączenia kolejowego z portem w Policach. W ramach inwestycji powstanie [...] Trzebież Szczeciński do portu w Policach muszą przejeżdżać przez oddaloną od portu stację, należącą do zakładów chemicznych. Po wybudowaniu nowego odcinka toru nie będzie takiej potrzeby. Dostawa ładunków będzie
PRZECZYTAJBydgoszczy, Łodzi, Wałbrzychu, Krakowie, Gdyni i Poznaniu. Następne 15 wózków zasili w przyszłym roku zakłady m.in. w Białymstoku i Rzeszowie. PLK podpisały także umowę na zakup profilarki tłucznia. Dzięki
PRZECZYTAJego zakończono inwentaryzację. W październiku PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę z Zakładem Robót Komunikacyjnych DOM Poznań Sp. z o.o. na prace torowe, sieć trakcyjną oraz zabezpieczenie
PRZECZYTAJi łódzkiej będą mogli szybciej i sprawniej dotrzeć do celu. Trzy nowe przystanki Inwestycja PLK zakłada budowę 3 nowych przystanków. Przystanek Łódź Warszawska będzie usytuowany w rejonie wiaduktu przy [...] Marysin” to 49,3 mln zł netto. Umowę PLK podpisała z konsorcjum firm ALUSTA S.A. i Komunikacyjne Zakłady Automatyki „TRANS-tel” Sp.z o.o. Zadanie ubiega się o współfinansowanie przez Unię Europejską w ramach
PRZECZYTAJkolejowej E 30 na odcinku Kędzierzyn Koźle – Opole Zachodnie”, projekt i roboty wykonają Krakowskie Zakładami Automatyki S.A. Zadanie obejmuje pięć stacji: Opole Groszowice, Przywory Opolskie, Górażdże, Gogolin
PRZECZYTAJpojazdy o większej mocy. To ważne także dla przewozów cargo i obsługi pociągów towarowych. Przebudowa zakłada dostosowanie trasy do obsługi pociągów o długości nawet 750 m. Pozwoli to na sprawne przewożenie
PRZECZYTAJskładów towarowych o nacisku 221 kN/oś. Jadą tędy m.in. pociągi z wagonami-cysternami obsługujące Zakłady Azotowe w Puławach. Budowany jest bliźniaczy obiekt. Powstanie do końca 2018 roku. Uwzględniono potrzeby
PRZECZYTAJpojazdy o większej mocy. To ważne także dla przewozów cargo i obsługi pociągów towarowych. Przebudowa zakłada dostosowanie trasy do obsługi pociągów o długości nawet 750 m. Pozwoli to na sprawne przewożenie
PRZECZYTAJ225 163,91 zł netto. Inwestycja zostanie sfinansowana ze środków budżetowych przez konsorcjum firm Zakład Robót Komunikacyjnych DOM w Poznaniu, E=R=G Polska, Alusta oraz Ate. Zadanie pn. „Wykonanie prac
PRZECZYTAJbezpieczeństwa przewożonych towarów szczególnie obsługi przesyłek, kierowanych na bocznicę kolejową do Zakładów Chemicznych CIECH Sarzyna S.A. Projekt modernizacji stacji Nowa Sarzyna realizowany jest ze środków
PRZECZYTAJ