Wyniki wyszukiwania
pomiędzy stacjami Kraków Główny i Kraków Płaszów. Zwiększy to możliwości prowadzenia ruchu pociągów w całym regionie. Nowy most ma 234 metry długości i 14 metrów szerokości. Składa się z trzech betonowych przęseł
PRZECZYTAJPOIiŚ, to zwiększenie możliwości transportu kolejowego zarówno na Lubelskim Węźle Kolejowym, jak i całym województwie. Inwestycja wpisuje się w rozwój transportu kolejowego na terenie Lubelszczyzny – mówi
PRZECZYTAJPakt kolejowy dla Województwa Łódzkiego
09.04.2025
b) budowę mijanek z założeniem rozbudowy w przyszłości linii kolejowej do układu dwutorowego na całym odcinku tej linii kolejowej, na linii kolejowej nr 25 na odcinku Łódź Widzew - Tomaszów Mazowiecki
PRZECZYTAJ– Nowy Krajowy Program Kolejowy to nie tylko wielkie inwestycje, takie jak budowa linii Podłęże-Piekiełko czy modernizacja Warszawskiej Linii Średnicowej. To także mniejsze inwestycje, dzięki którym z
PRZECZYTAJ– „Etap III” i „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap IV” w całym kraju wybudowanych zostanie łącznie 25 obiektów inżynieryjnych: 10 wiaduktów drogowych, 12 tuneli
PRZECZYTAJpoprzez zabudowę nowoczesnych urządzeń i systemów - Etap I” pozytywnie wpłynie na transport kolejowy w całym kraju. Realizowane przez PLK SA inwestycje poprawią zdecydowanie parametry sieci kolejowej, zmniejszą
PRZECZYTAJWśród krakowskich inwestycji rośnie nowy most na Wiśle. Wykonawca rozpoczął montaż głównych elementów konstrukcji. Pierwsze dwa łuki mostu są już na swoim miejscu. Następnie montowane będą elementy na
PRZECZYTAJpoprawa transportu towarów. Nie dzielimy Polski na Polskę A i Polskę B. Konsekwentnie i równomiernie w całym kraju tworzymy warunki dla kolei bezpiecznej, sprawnej i punktualnej – powiedział Andrzej Adamczyk
PRZECZYTAJPolskie Linie Kolejowe S.A. w tym czasie zainwestują ponad 50 mld zł w modernizację sieci kolejowej w całym kraju. Nieprawdą jest informacja, że PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. nie zakontraktowały do tej pory
PRZECZYTAJczęści regionalnego transportu drogowego na kolej. Przeprowadzenie kompleksowej modernizacji na całym odcinku Warszawa Zachodnia – Łódź Fabryczna umożliwi m.in. jazdę pociągów z prędkością 90 km/h na
PRZECZYTAJ