• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 4.2. Rezultatów: 958, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-obecne-na-eec-trends-5403

PLK obecne na EEC Trends

18.02.2021

oddziaływania kolei na środowisko, poprawy efektywności energetycznej kolei i zmniejszenia emisji CO2. - Podejmujemy szereg działań wpisujących się w Europejski Zielony Ład, to m.in. elektryfikacje linii [...] rozbudowie infrastruktury kolejowej. Prezes PLK dodał, że realizacja KPK, którego wartość jest ponad 2 razy wyższa niż wartość poprzedniego programu inwestycyjnego WPIK, jest na dużo wyższym stopniu zaa [...] oznacza, że korzystamy już z efektów prowadzonych inwestycji. Na etapie przetargów są inwestycje za 3,4 mld zł. Nakłady zrealizowane są na poziomie ok. 40 mld zł. Ponadto gotowe są dokumentacje na kolejną

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tbm-faustyna-przed-czasem-na-mecie-trzeciego-tunelu-jednotorowego-w-lodzi-9859

TBM Faustyna przed czasem na mecie trzeciego tunelu jednotorowego w Łodzi

28.06.2024

trzeci (o długości 748 metrów) z czterech jednotorowych tuneli w rekordowym czasie 122 dni, czyli po ok. 4 miesiącach prac. Drugi tunel drążony był 7 miesięcy (850 metrów), pierwszy – 9 miesięcy (940 metrów [...] Żabieniec. W kolejnym etapie TBM Faustyna zostanie przeniesiona z poziomu -3 przystanku Koziny na poziom -2. Operacja umieszczenia maszyny o wadze 650 ton wymaga podzielenia na mniejsze elementy, które następnie [...] skomplikowany, wykonywany pod centrum miasta i w trudnym terenie. Inwestycja PLK SA o wartości ponad 2 mld zł ubiega się o dofinansowanie prac realizowanych po 2023 r. ze środków budżetu UE na lata 2021-2027

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pod-lodzia-faustyna-i-katarzyna-przygotowuja-nowe-kolejowe-polaczenia-7915

Pod Łodzią Faustyna i Katarzyna przygotowują nowe kolejowe połączenia

25.01.2023

jednotorowe, doszła do przystanku Łódź Koziny. W kolejnych tygodniach pokona ok. 300 metrów na poziomie – 2 i pod aleją Włókniarzy skieruje się w stronę stacji Łódź Żabieniec. Na ponad kilometrowym odcinku - [...] przy ul. Stolarskiej przez przystanek Łódź Koziny do komory przy ul. Skarpowej, budowany jest drugi z 4 jednotorowych tuneli o średnicy 8,5 metra. To połączenie dwutorowego tunelu w kierunku Łodzi Fabrycznej [...] przejścia przez przystanek maszyny TBM Faustyna . Kontynuowane jest zbrojenie ścian i płyty na poziomie -2. Na Śródmieściu zakończono roboty archeologiczne obejmujące teren dawnej synagogi – umożliwia przekładanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/odnowiona-stacja-stalowa-wola-rozwadow-zwiekszy-komfort-podroznych-3748

Odnowiona stacja Stalowa Wola Rozwadów zwiększy komfort podróżnych

18.05.2018

trakcyjna. Na ukończeniu znajdują się prace związane z budową 5 rozjazdów i 2 torów. W kolejnym etapie PLK wybudują drugą krawędź peronu nr 2. Dzięki temu podróżni zyskają lepszy komfort obsługi na stacji. Na jesieni [...] stacji Lublin Zemborzyce do stacji Wilkołaz oczyszczono istniejący tłuczeń na 24 km torów. Wymieniono 4 km szyn i podkładów na odcinku Lublin Zemborzyce – Majdan. Większy poziom bezpieczeństwa ruchu kolejowego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-siec-kolejowa-przejezdna-2977

PLK: Sieć kolejowa przejezdna

05.01.2016

jest ruch na odcinku Giżycko – Ełk, gdzie trwały prace przy naprawie toru i od 2 stycznia obowiązywała komunikacja zastępcza. 4 stycznia 2016 r. godz. 16. Sieć kolejowa przejezdna. PLK ogranicza skutki niskich

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniejsze-podroze-koleja-przez-wielkopolske-do-szczecina-4785

Wygodniejsze podróże koleją przez Wielkopolskę do Szczecina

30.06.2020

Poznań Główny – Szczecin Dąbie” warty jest ok. 4,1 mld zł. Inwestycja współfinansowana z instrumentu Unii Europejskiej „Łącząc Europę” (CEF) w wysokości ok. 2,2 mld zł planowana jest do końca 2022 r. Prze [...] pozwoleń najszybsze pociągi pojadą z Poznania do Szczecina nawet o 50 min krócej niż obecnie, poniżej 2 godzin. Zwiększy się komfort podróży i dostępność kolei. Bezpieczeństwo poprawią nowe Lokalne Centra

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poznan-pila-zakonczony-pierwszy-etap-prac-3581

Poznań – Piła – zakończony pierwszy etap prac

02.01.2018

kilometrowej linii skróci czas przejazdu z Poznania do Piły o ok. 40 minut – z ok. 2 h do 1 h i 20 minut. Wybudowane zostaną 4 przystanki: Poznań Podolany, Złotniki Grzybowe, Złotkowo i Bogdanowo. Przebudowane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-otwock-zmienia-sie-dla-pasazerow-3572

Stacja Otwock zmienia się dla pasażerów

22.12.2017

Infrastruktura i Środowisko. Wartość całego projektu wynosi ponad 3,4 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego POIiŚ wynosi ponad 2,9 mld zł. Kontakt dla mediów: Karol Jakubowski PKP Polskie Linie Kolejowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsza-kolej-w-wielkopolsce-2649

Szybsza kolej w Wielkopolsce

16.10.2014

pociągiem na tej trasie skróci się aż o 1,5 godziny - z 6 godzin do około 4 godzin i 30 minut. Z Wrocławia do Poznania w niecałe 2 godziny Przyspieszenie na kolei odczują również pasażerowie podróżujący

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-perony-w-pilawie-i-garwolinie-postepuje-modernizacja-stacji-w-otwocku-3920

Nowe perony w Pilawie i Garwolinie, postępuje modernizacja stacji w Otwocku

17.09.2018

projektem w Krajowym Programie Kolejowym. Wartość projektu wynosi ponad 3,4 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego POIiŚ to ponad 2,9 mld zł. Prace zostaną zrealizowane do 2022 roku. Dodatkowe informacje [...] ul. Majowej, gdzie powstaje nowy wiadukt kolejowy. Na obiekcie ułożono już dwa tory, po których od 2 września kursują pociągi. Trwają prace przy budowie murów oporowych oraz płyt wiaduktu kolejowego pod

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...22232425262728293031...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 261 do 270 z 958.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook