Wyniki wyszukiwania
245-metrowy most kolejowy nad Narwią. Prace pomiędzy Ostrołęką a Chorzelami zaplanowano do połowy 2023 roku. Ostatni pociąg na tej linii pojechał w czerwcu 2001 roku. Średnia prędkość na linii wynosiła
PRZECZYTAJkolejowy nad Narwią oraz 6 mniejszych mostów, 14 przepustów, 4 przejścia dla małych zwierząt. W połowie 2023r., po 22 latach, na linii Ostrołęka – Chorzele będą mogły jeździć pociągi.
PRZECZYTAJprzystanków kolejowych na lata 2021-2025”. Zakończenie prac przewidziane jest w trzecim kwartale 2023r. Zmiany w organizacji ruchu podczas prac Realizacja robót przy budowie nowego przystanku Chorzelów
PRZECZYTAJChorzelach ułatwi przesiadki z samochodów na pociąg podróżnym korzystającym ze zmodernizowanej w 2023r. linii Ostrołęka – Chorzele (lk35). Będzie 26 miejsc parkingowych, w tym 2 miejsca dla osób z ograniczoną [...] podróżni w Łukowie i Chorzelach będą mogli skorzystać z nowych miejsc parkingowych w I kwartale 2025 r. W województwie mazowieckim planowana jest budowa łącznie 13 parkingów przy istniejących i nowo budowanych
PRZECZYTAJWola Karsznice. Po pracach projektowych, wykonawcy rozpoczęli roboty, które zakończą się w połowie 2023r. Przebudowane tory i nowe urządzenia zabezpieczające umożliwią przejazd pociągów pasażerskich z [...] Śląskie – Kalina (Herby Nowe). Planowane zakończenie prac projektowych przewidziane jest na połowę 2023 roku. W kolejnych latach będzie możliwa realizacja robót budowlanych. Projekt jest współfinansowany
PRZECZYTAJoraz DROMOSTTOR POLSKA sp. z o.o. Piesi i rowerzyści skorzystają z nowej przeprawy w drugiej połowie 2023r. PLK realizują inwestycję w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych
PRZECZYTAJbezpieczniejsze podróże z Warszawy w kierunku Krakowa Na koniec 2023r., po wykonaniu niezbędnych prac oraz uruchomieniu systemu ERTMS/GSM-R oraz systemu ETCS poziomu 2, na linii CMK planowany jest przejazd
PRZECZYTAJdocelowo skrócą czas podróży koleją. Na koniec 2023r., po wykonaniu wszystkich zaplanowanych prac na Centralnej Magistrali Kolejowej oraz uruchomieniu systemu GSM-R i systemu ETCS poziom 2, na linii CMK planowany
PRZECZYTAJ(łódzkie), które zastąpią przejazdy w poziomie szyn. Na koniec 2023r., po wykonaniu niezbędnych prac oraz uruchomieniu systemu ERTMS/GSM-R oraz systemu ETCS poziom 2, na linii CMK planowany jest przejazd
PRZECZYTAJNa CMK rosną wiadukty obok pociągów
20.03.2020
Pilichowicami a Olszamowicami. Na koniec 2023r., po wykonaniu wszystkich zaplanowanych prac na Centralnej Magistrali Kolejowej oraz uruchomieniu systemu ERTMS/GSM-R oraz systemu ETCS poziom 2, na linii CMK
PRZECZYTAJ