Wyniki wyszukiwania
Przypominamy, edukujemy, chronimy!
03.10.2016
najwięcej o bezpieczeństwie – mówi Andrzej Pawłowski, wiceprezes PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w ramach całorocznej kampanii „Bezpieczny przejazd…” zaplanowały na terenie [...] 2015 r. W roku 2015 o 12 procent mniej było wypadków i kolizji na przejazdach kolejowo-drogowych. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. realizują ponad 200 działań na rzecz bezpieczeństwa w obszarze inwestycyjnym [...] lekcja to dostosowany do wieku pokaz ważnych zasad dotyczących bezpiecznego przekraczania torów kolejowych oraz konkursy, zagadki i gry. – W ubiegłym roku zanotowaliśmy wzrost uczestników lekcji o bezp
PRZECZYTAJLokalnego Centrum Sterowania Ruchem Kolejowym (LCS) Nasielsk obejmującego 71 kilometrów liniikolejowej między Warszawą Wschodnią a Świerczami, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. oddały już do użytkowania łącznie [...] oraz urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Łączny koszt robót zaplanowanych na obszarze LCS Nasielsk około 2 mld PLN. Budowa wiaduktów kolejowych i drogowych na linii Warszawa – Gdynia jest istotną częścią [...] PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przekazały do użytkowania trzy wiadukty nad linią kolejową Warszawa – Gdynia. Dwa z nowo otwartych obiektów znajdują się w Warszawie w ciągu ulic Klasyków i Mehoffera. Kolejny
PRZECZYTAJgospodarczo kolejowe projekty – powiedział Ireneusz Merchel, prezes PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały z firmą PORR S.A. umowę „Prace na liniikolejowej nr 131 na [...] środowisku transportu kolejowego. Zostanie wymienione 80 km torów i sieci trakcyjnej. Będą nowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym, co sprawi, że zwiększy się przepustowość linii – będzie mogło sprawnie [...] odcinek Chorzów – Nakło Śląskie na linii nr 131 ze Śląska do portów pokazuje, że PKP Polskie Linie Kolejowe konsekwentnie realizują inwestycje z Krajowego Programu Kolejowego i efektywnie wykorzystują środki
PRZECZYTAJpodróżnym dostęp do kolejowej komunikacji wojewódzkiej i międzywojewódzkiej. W skali całego kraju w ramach Programu przewidziano budowę lub modernizację 207 przystanków kolejowych (dodatkowe 107 jest na [...] Chorzelach ułatwi przesiadki z samochodów na pociąg podróżnym korzystającym ze zmodernizowanej w 2023 r. linii Ostrołęka – Chorzele (lk35). Będzie 26 miejsc parkingowych, w tym 2 miejsca dla osób z ograniczoną [...] nowym przystanku Błonie Rokitno. Celem „Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025” jest przeciwdziałanie wykluczeniu komunikacyjnemu, promowanie ekologicznych
PRZECZYTAJJego lokalizację na linii między Mielcem a Padwią zaplanowano w ciągu drogi gminnej Chorzelów - Szkotnia, przy przejeździe kolejowo-drogowym. W marcu, na tej samej liniikolejowej, ruszyły również roboty [...] Chorzelów Południowy i Mielec Południowy, na linii nr 25 Dębica - Mielec - Padew zaplanowano w ramach „Rządowego Programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025”. Zakończenie prac p [...] Program dla województwa podkarpackiego Celem „Rządowego Programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025” jest przeciwdziałanie wykluczeniu komunikacyjnemu, promowanie ekologicznych
PRZECZYTAJobrębie stacji Grabowo. Wykona roboty na stacji Chorzele na pozostałych odcinkach linii. Przy nowym blisko 250 m moście kolejowym nad Narwią umacniane są skarpy rzeki. Od strony Ostrołęki i Chorzel przygotowywane [...] ochrony środowiska - przygotowane będą 4 przejścia dla małych zwierząt. Projekt „Modernizacja liniikolejowej nr 35 na odcinku Ostrołęka-Chorzele” ma wartość około 347 mln zł i ubiega się o częściowe do [...] połączeń przewidywany jest w 2023 r. Obecnie specjalistyczna maszyna tzw. podbijarka wyrównuje tor na linii Ostrołęka-Chorzele. Tor jest unoszony i pod podkłady podsypywany jest tłuczeń. Maszyna pracowała już
PRZECZYTAJsterowania ruchem kolejowym. Prace pomiędzy Ostrołęką a Chorzelami zaplanowano do połowy 2023 roku. Ostatni pociąg na tej linii pojechał w czerwcu 2001 roku. Średnia prędkość na linii wynosiła 35 km/h, [...] przewidywany jest na około 50 minut dla pociągów regionalnych. Projekt „Modernizacja liniikolejowej nr 35 na odcinku Ostrołęka-Chorzele” ma wartość około 347 mln zł i ubiega się o częściowe finansowanie [...] Na moście kolejowym nad Narwią w Ostrołęce ułożono podkłady i szyny na tłuczniu. Kolejno tor będzie podbijany, zgrzewany i szlifowany. Wykonano także chodniki dla obsługi i pieszych. Most na Narwi to
PRZECZYTAJOstatni pociąg na tej linii pojechał w czerwcu 2001 roku. Średnia prędkość na linii wynosiła 35 km/h, a podróż zajmowała około godziny i 40 minut. Po zakończeniu modernizacji, linia będzie dostosowana do [...] Zakończono nasuwanie nowego mostu kolejowego nad Narwią w Ostrołęce. To największy obiekt na około 60 km linii Ostrołęka – Chorzele. Przeprawa ma 245 metrów długości. Kratownicowa stalowa konstrukcja waży [...] się z trzech łukowych przęseł. Obecnie na linii przebudowywane są perony. Wykonawca układa nowe tory. Nowoczesne komputerowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym zastępują stary sprzęt. Na stacji Ostrołęka
PRZECZYTAJw efekcie przywrócenie kolejowego połączenia między województwami. – Dzięki pracom PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. po ponad 20 latach ponownie udostępnimy całą linię kolejową do pasażerskich przewozów [...] Remont odcinka Wielbark – Chorzele oraz realizowana obecnie modernizacja linii Chorzele – Ostrołęka przywróci na kolejowąmapę połączenie między województwem warmińsko – mazurskim a mazowieckim. Będzie [...] na międzynarodowej linii E-75 Rail Baltica. Odcinek Ostrołęka – Szczytno zapewni alternatywne połączenie do Ełku – mówi Ireneusz Merchel, prezes Zarządu PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. Prace na trasie
PRZECZYTAJsterowania ruchem kolejowym. Wybudowany jest 245-metrowy most kolejowy nad Narwią. Prace pomiędzy Ostrołęką a Chorzelami zaplanowano do połowy 2023 roku. Ostatni pociąg na tej linii pojechał w czerwcu [...] Zgodnie z postanowieniami zawartej umowy o dofinansowanie dla projektu „Modernizacja liniikolejowej nr 35 na odcinku Ostrołęka-Chorzele”, dofinansowanie etapu I prac wynosi ponad 192 mln zł netto, co [...] czerwcu 2001 roku. Średnia prędkość na linii wynosiła 35 km/h, a podróż zajmowała około 1 godziny i 40 minut. Po zakończeniu modernizacji, linia będzie dostosowana do prędkości 120 km/h (80 km/h dla pociągów
PRZECZYTAJ