• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mapa linii kolejowych. Rezultatów: 5098, czas wyszukiwania 30 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przypominamy-edukujemy-chronimy-3194

Przypominamy, edukujemy, chronimy!

03.10.2016

najwięcej o bezpieczeństwie – mówi Andrzej Pawłowski, wiceprezes PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w ramach całorocznej kampanii „Bezpieczny przejazd…” zaplanowały na terenie [...] 2015 r. W roku 2015 o 12 procent mniej było wypadków i kolizji na przejazdach kolejowo-drogowych. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. realizują ponad 200 działań na rzecz bezpieczeństwa w obszarze inwestycyjnym [...] lekcja to dostosowany do wieku pokaz ważnych zasad dotyczących bezpiecznego przekraczania torów kolejowych oraz konkursy, zagadki i gry. – W ubiegłym roku zanotowaliśmy wzrost uczestników lekcji o bezp

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-i-chotomow-zyskuja-trzy-nowe-wiadukty-1734

Warszawa i Chotomów zyskują trzy nowe wiadukty

12.09.2012

Lokalnego Centrum Sterowania Ruchem Kolejowym (LCS) Nasielsk obejmującego 71 kilometrów liniikolejowej między Warszawą Wschodnią a Świerczami, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. oddały już do użytkowania łącznie [...] oraz urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Łączny koszt robót zaplanowanych na obszarze LCS Nasielsk około 2 mld PLN. Budowa wiaduktów kolejowych i drogowych na linii Warszawa – Gdynia jest istotną częścią [...] PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przekazały do użytkowania trzy wiadukty nad linią kolejową Warszawa – Gdynia. Dwa z nowo otwartych obiektów znajdują się w Warszawie w ciągu ulic Klasyków i Mehoffera. Kolejny

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-zwieksza-mozliwosci-przewozow-z-chorzowa-do-trojmiasta-5244

Kolej zwiększa możliwości przewozów z Chorzowa do Trójmiasta

18.12.2020

gospodarczo kolejowe projekty – powiedział Ireneusz Merchel, prezes PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały z firmą PORR S.A. umowę „Prace na liniikolejowej nr 131 na [...] środowisku transportu kolejowego. Zostanie wymienione 80 km torów i sieci trakcyjnej. Będą nowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym, co sprawi, że zwiększy się przepustowość linii – będzie mogło sprawnie [...] odcinek Chorzów – Nakło Śląskie na linii nr 131 ze Śląska do portów pokazuje, że PKP Polskie Linie Kolejowe konsekwentnie realizują inwestycje z Krajowego Programu Kolejowego i efektywnie wykorzystują środki

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/powstana-parkingi-dla-pasazerow-kolei-w-lukowie-i-chorzelach-9665

Powstaną parkingi dla pasażerów kolei w Łukowie i Chorzelach

08.05.2024

podróżnym dostęp do kolejowej komunikacji wojewódzkiej i międzywojewódzkiej. W skali całego kraju w ramach Programu przewidziano budowę lub modernizację 207 przystanków kolejowych (dodatkowe 107 jest na [...] Chorzelach ułatwi przesiadki z samochodów na pociąg podróżnym korzystającym ze zmodernizowanej w 2023 r. linii Ostrołęka – Chorzele (lk35). Będzie 26 miejsc parkingowych, w tym 2 miejsca dla osób z ograniczoną [...] nowym przystanku Błonie Rokitno. Celem „Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025” jest przeciwdziałanie wykluczeniu komunikacyjnemu, promowanie ekologicznych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagiem-z-nowego-przystanku-chorzelow-poludniowy-8238

Pociągiem z nowego przystanku Chorzelów Południowy

27.04.2023

Jego lokalizację na linii między Mielcem a Padwią zaplanowano w ciągu drogi gminnej Chorzelów - Szkotnia, przy przejeździe kolejowo-drogowym. W marcu, na tej samej liniikolejowej, ruszyły również roboty [...] Chorzelów Południowy i Mielec Południowy, na linii nr 25 Dębica - Mielec - Padew zaplanowano w ramach „Rządowego Programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025”. Zakończenie prac p [...] Program dla województwa podkarpackiego Celem „Rządowego Programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025” jest przeciwdziałanie wykluczeniu komunikacyjnemu, promowanie ekologicznych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ostroleka-chorzele-maszyny-szykuja-tor-do-podrozy-7019

Ostrołęka – Chorzele, maszyny szykują tor do podróży

24.05.2022

obrębie stacji Grabowo. Wykona roboty na stacji Chorzele na pozostałych odcinkach linii. Przy nowym blisko 250 m moście kolejowym nad Narwią umacniane są skarpy rzeki. Od strony Ostrołęki i Chorzel przygotowywane [...] ochrony środowiska - przygotowane będą 4 przejścia dla małych zwierząt. Projekt „Modernizacja liniikolejowej nr 35 na odcinku Ostrołęka-Chorzele” ma wartość około 347 mln zł i ubiega się o częściowe do [...] połączeń przewidywany jest w 2023 r. Obecnie specjalistyczna maszyna tzw. podbijarka wyrównuje tor na linii Ostrołęka-Chorzele. Tor jest unoszony i pod podkłady podsypywany jest tłuczeń. Maszyna pracowała już

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-przystanki-i-tor-na-moscie-nad-narwia-postepuja-prace-na-linii-ostroleka-chorzele-7340

Nowe przystanki i tor na moście nad Narwią – postępują prace na linii Ostrołęka – Chorzele

24.08.2022

sterowania ruchem kolejowym. Prace pomiędzy Ostrołęką a Chorzelami zaplanowano do połowy 2023 roku. Ostatni pociąg na tej linii pojechał w czerwcu 2001 roku. Średnia prędkość na linii wynosiła 35 km/h, [...] przewidywany jest na około 50 minut dla pociągów regionalnych. Projekt „Modernizacja liniikolejowej nr 35 na odcinku Ostrołęka-Chorzele” ma wartość około 347 mln zł i ubiega się o częściowe finansowanie [...] Na moście kolejowym nad Narwią w Ostrołęce ułożono podkłady i szyny na tłuczniu. Kolejno tor będzie podbijany, zgrzewany i szlifowany. Wykonano także chodniki dla obsługi i pieszych. Most na Narwi to

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-most-kolejowy-nad-narwia-plk-przywracaja-polaczenie-ostroleka-chorzele-6657

Nowy most kolejowy nad Narwią – PLK przywracają połączenie Ostrołęka – Chorzele

03.02.2022

Ostatni pociąg na tej linii pojechał w czerwcu 2001 roku. Średnia prędkość na linii wynosiła 35 km/h, a podróż zajmowała około godziny i 40 minut. Po zakończeniu modernizacji, linia będzie dostosowana do [...] Zakończono nasuwanie nowego mostu kolejowego nad Narwią w Ostrołęce. To największy obiekt na około 60 km linii Ostrołęka – Chorzele. Przeprawa ma 245 metrów długości. Kratownicowa stalowa konstrukcja waży [...] się z trzech łukowych przęseł. Obecnie na linii przebudowywane są perony. Wykonawca układa nowe tory. Nowoczesne komputerowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym zastępują stary sprzęt. Na stacji Ostrołęka

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bedzie-wygodne-polaczenie-z-mazur-na-mazowsze-przez-wielbark-i-chorzele-7981

Będzie wygodne połączenie z Mazur na Mazowsze przez Wielbark i Chorzele

13.02.2023

w efekcie przywrócenie kolejowego połączenia między województwami. – Dzięki pracom PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. po ponad 20 latach ponownie udostępnimy całą linię kolejową do pasażerskich przewozów [...] Remont odcinka Wielbark – Chorzele oraz realizowana obecnie modernizacja linii Chorzele – Ostrołęka przywróci na kolejowąmapę połączenie między województwem warmińsko – mazurskim a mazowieckim. Będzie [...] na międzynarodowej linii E-75 Rail Baltica. Odcinek Ostrołęka – Szczytno zapewni alternatywne połączenie do Ełku – mówi Ireneusz Merchel, prezes Zarządu PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. Prace na trasie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-linie-ostroleka-chorzele-wroca-pociagi-jest-umowa-o-dofinansowanie-projektu-7856

Na linię Ostrołęka – Chorzele wrócą pociągi – jest umowa o dofinansowanie projektu

27.12.2022

sterowania ruchem kolejowym. Wybudowany jest 245-metrowy most kolejowy nad Narwią. Prace pomiędzy Ostrołęką a Chorzelami zaplanowano do połowy 2023 roku. Ostatni pociąg na tej linii pojechał w czerwcu [...] Zgodnie z postanowieniami zawartej umowy o dofinansowanie dla projektu „Modernizacja liniikolejowej nr 35 na odcinku Ostrołęka-Chorzele”, dofinansowanie etapu I prac wynosi ponad 192 mln zł netto, co [...] czerwcu 2001 roku. Średnia prędkość na linii wynosiła 35 km/h, a podróż zajmowała około 1 godziny i 40 minut. Po zakończeniu modernizacji, linia będzie dostosowana do prędkości 120 km/h (80 km/h dla pociągów

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...260261262263264265266267268269...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 2641 do 2650 z 5098.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook