Wyniki wyszukiwania
w międzynarodowy transport kolejowy na terenie województwa podlaskiego i we wschodniej Polsce. Modernizacja obejmie również linię szerokotorową w okolicach Sokółki i przejścia granicznego w Kuźnicy Bia
PRZECZYTAJradiowej GSM-R. Pracę systemu nadzoruje systemem dyspozytorski w Warszawie i Gdańsku. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E65/C-E65 na odcinku Warszawa – Gdynia – w zakresie warstwy nadrzędnej LCS, E
PRZECZYTAJlinie kolejowe nr 202,351, 401 i 402”. Celem studium jest opracowanie najkorzystniejszego wariantu modernizacji Magistrali Nadbałtyckiej, która zostanie dostosowana do rosnącego natężenia ruchu pociągów, z
PRZECZYTAJc-podrozni-od-polowy-grudnia-4448/ Lubin Stadion – koleją na mecze. Przystanek powstał dzięki modernizacji linii Legnica – Rudna Gwizdanów. Położony jest w odległości 1,5 km od stacji Lubin, w kierunku
PRZECZYTAJLublinek oraz Pabianice – Dobroń. Zakończenie inwestycji zaplanowano w IV kwartale 2020 roku. Po modernizacji 42-kilometrowego odcinka linii Zduńska Wola – Łódź Kaliska (nr 14) prędkość składów pasażerskich
PRZECZYTAJustalono aktualny harmonogram robót. Więcej informacji o projekcie na stronie www.warszawa-lublin.pl Modernizacja linii kolejowej nr 7 jest jednym z największych projektów w Krajowym Programie Kolejowym. Wartość
PRZECZYTAJKrakowski most kolejowy pojedzie nad San
21.06.2019
Modernizacja krakowskiej linii średnicowej między Krakowem Głównym a Płaszowem oznacza tworzenie nowych warunków obsługi podróżnych i budowanie nowoczesnej trasy z estakadami, mostami i wiaduktami. To
PRZECZYTAJChorzew Siemkowice, Dąbrowa Górnicza Strzemieszyce – Dąbrowa Górnicza Wschodnia. Planowana jest modernizacja śląskiego odcinka Magistrali Węglowej: Chorzów Batory – Nakło Śląskie, który usprawni przewóz
PRZECZYTAJPrzebudowa stacji Kraków Płaszów to element największej inwestycji PLK w Krakowie – modernizacji linii E30 na odcinku Kraków Główny Towarowy - Rudzice, wraz z dobudową torów dla kolei aglomeracyjnej. Wykonawca
PRZECZYTAJKolej w Krakowie dobrze się układa
20.03.2019
dowieziono tysiące ton stali i materiałów. Precyzyjnej logistyki wymaga także wywóz ziemi. Na czas modernizacji opracowywany jest specjalny rozkład jazdy, który uwzględnia maksymalne wykorzystanie jednego toru
PRZECZYTAJ