• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy nr linii kolejowej. Rezultatów: 5211, czas wyszukiwania 29 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsze-i-ciezsze-pociagi-na-moscie-w-zgorzelcu-1996

Szybsze i cięższe pociągi na moście w Zgorzelcu

14.08.2013

oraz 30 przęseł łukowych, opartych na 29 filarach. Modernizację mostu na zlecenie PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. wykonuje czeska firma FIRESTA – Fiśer ,rekonstrukcje, stavby a.s. Wartość umowy wynosi [...] całkowitego wyłączenia ruchu kolejowego. Wówczas jego część zostanie skierowana przez most w Zgorzelcu. Informacje dla mediów: Mirosław Siemieniec Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. e-mail: miroslaw [...] Celem prac jest poprawa stanu infrastruktury kolejowej. Prędkość pociągów na obiekcie zwiększy się z 40 km/h do 80 km/h. Skróci się czas przejazdu i zwiększy przepustowość. Przez most przejeżdżać będą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiadukt-na-warszawie-glownej-sprawdzila-ciezka-lokomotywa-5427

Wiadukt na Warszawie Głównej sprawdziła ciężka lokomotywa

25.02.2021

dojście także od Al. Jerozolimskich i ul. Kolejowej. Warszawa Główna – większa oferta dla podróżnych warszawskiego węzła kolejowego Przywrócenie ruchu kolejowego i obsługi pasażerów na stacji Warszawa Główna [...] zwiększenie możliwości warszawskiego węzła kolejowego. Zapewni także optymalny ruch pociągów podczas przebudowy stacji Warszawa Zachodnia, a następnie linii średnicowej. Stacja Warszawa Główna planowana [...] niektórych połączeń Polregio, Kolei Mazowieckich i Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej. Projekt „Prace na linii średnicowej w Warszawie na odcinku Warszawa Wschodnia - Warszawa Zachodnia” ubiega się o współfinansowanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/cmk-w-wojewodztwie-lodzkim-ruszyla-przebudowa-mostow-i-wiaduktow-5505

CMK – w województwie łódzkim ruszyła przebudowa mostów i wiaduktów

19.03.2021

Pilichowice” jest realizowana w ramach większego projektu pn.: „Modernizacja liniikolejowejnr 4 – Centralna Magistrala Kolejowa etap II”. Wykonawcą inwestycji jest konsorcjum firm Intop Warszawa Sp. z o [...] Na Centralnej Magistrali Kolejowej, łączącej Warszawę m.in. z Krakowem i Katowicami, postępuje modernizacja wiaduktów kolejowych w Budkowie, Stawowicach i Solcu. Przebudowa obejmuje dwa mosty nad Opocznianką [...] Atrakcyjne i bezpieczniejsze podróże przez regiony PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zmieniają warunki techniczne Centralnej Magistrali Kolejowej, dla skrócenia czasu podróży pociągiem w relacjach dalekobieżnych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-wiadukty-i-mosty-na-cmk-po-testach-stutonowych-lokomotyw-5867

Nowe wiadukty i mosty na CMK po testach stutonowych lokomotyw

02.07.2021

ponad 102 mln zł są realizowane w ramach większego projektu pn.: „Modernizacja liniikolejowejnr 4 – Centralna Magistrala Kolejowa etap II” . Finansowanie inwestycji zapewnione jest ze środków krajowych. [...] Na Centralnej Magistrali Kolejowej na jednym z dwóch torów szlaku Opoczno Południe - Pilichowice kończy się pierwszy etap modernizacji mostów i wiaduktów. W pierwszej połowie lipca planowane jest przywrócenie [...] nowych obiektów, wykonawca rozpocznie prace na sąsiednim torze. Modernizacja obejmuje 4 wiadukty kolejowe w Budkowie, Stawowicach i Solcu, 2 mosty nad rzeką Opocznianką i 15 przepustów. Podczas prac zapewnione

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lokomotywy-sprawdzily-mosty-i-wiadukty-na-cmk-po-modernizacji-5195

Lokomotywy sprawdziły mosty i wiadukty na CMK po modernizacji

03.12.2020

ja liniikolejowejnr 4 – Centralna Magistrala Kolejowa etap II”. Wartość inwestycji to blisko 57 mln zł netto. Finansowanie zapewnione jest ze środków krajowych. Po Centralnej Magistrali Kolejowej pociągi [...] bezpieczeństwo w ruchu kolejowym i drogowym zwiększyły dwa nowe wiadukty na CMK. Bezkolizyjne skrzyżowania w Koziej Wsi i Motycznie (świętokrzyskie) zastąpiły przejazdy kolejowo-drogowe w poziomie szyn [...] wykonaniu wszystkich zaplanowanych prac na Centralnej Magistrali Kolejowej oraz uruchomieniu systemu GSM-R i systemu ETCS poziom 2, na linii CMK planowany jest przejazd z prędkością do 250 km/h. CMK zapewnia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-cmk-rosna-wiadukty-obok-pociagow-4594

Na CMK rosną wiadukty obok pociągów

20.03.2020

cja liniikolejowejnr 4 – Centralna Magistrala Kolejowa etap II” . Po Centralnej Magistrali Kolejowej pociągi pojadą z prędkością ponad 200 km/h Inwestycje PLK na Centralnej Magistrali Kolejowej skrócą [...] wykonaniu wszystkich zaplanowanych prac na Centralnej Magistrali Kolejowej oraz uruchomieniu systemu ERTMS/GSM-R oraz systemu ETCS poziom 2, na linii CMK planowany jest przejazd z prędkością do 250 km/h. CMK [...] Radwanie (woj. łódzkie) kończy się wzmacnianie terenu pod nasypami drogowymi i zabezpieczeni nasypu kolejowego. Wykonawcy gromadzą materiał do budowy nasypów drogowych. W Radwanie rozpoczęto wykonywanie podpór

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-tory-na-cmk-ostatni-etap-modernizacji-stacji-idzikowice-4449

Nowe tory na CMK – ostatni etap modernizacji stacji Idzikowice

26.11.2019

w ramach projektu pn. „Modernizacja liniikolejowejnr 4 – Centralna Magistrala Kolejowa etap II”. Na koniec 2023 r., po wykonaniu wszystkich prac torowych na linii oraz zabudowie i uruchomieniu systemu [...] Magistrali Kolejowej z prędkością ponad 200 km/h Inwestycje PLK na Centralnej Magistrali Kolejowej dostosowują linię do prędkości powyżej 200 km/h. Zwiększają także poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym i drogowym [...] km sieci trakcyjnej zawieszonej na nowych konstrukcjach wsporczych. Inwestycja PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. w Idzikowicach zakłada wymianę około 16 km torów, 24 km sieci trakcyjnej i montaż 47 nowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gladkie-przejazdy-po-wyszlifowanych-torach-cmk-10434

Gładkie przejazdy po wyszlifowanych torach CMK

20.01.2025

szyn w torze nr 1 i 2 oraz rozjazdów na całej 224-kilometrowej trasie od Grodziska Mazowieckiego do Zawiercia jest elementem dostosowania CMK do najwyższych prędkości na polskiej sieci kolejowej. Zadanie [...] koszty utrzymania infrastruktury i pojazdów kolejowych. Coraz bliżej szybszych podróży po CMK Kluczowym przedsięwzięciem na Centralnej Magistrali Kolejowej jest budowa systemu ETCS poziomu 2 na 200-ki [...] odbywa się drogą radiową z wykorzystaniem kolejowej sieci telekomunikacyjnej. Jego wdrożenie przyczyni się do zwiększenia bezpieczeństwa prowadzenia ruchu kolejowego oraz oszczędności w zużyciu energii poprzez

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/cmk-przyjazniejsza-dla-zwierzat-10191

CMK przyjaźniejsza dla zwierząt

30.10.2024

kilometra łącznie. Przebudujemy także elementy odwodnienia wzdłuż całej liniikolejowejnr 4, co poprawi stateczność nasypów kolejowych. Działania przełożą się na poprawę bezpieczeństwa podróży. Zadanie „ [...] płazom i mniejszym zwierzętom przedostanie się na drugą stronę linii i uniknięcie kontaktu z linią kolejową. Obok Centralnej Magistrali Kolejowej w 42 lokalizacjach powstaną także urządzenia dźwiękowe, które [...] „Zaprojektowanie i budowa elementów infrastruktury technicznej wzdłuż liniikolejowejnr 4” zaplanowano do realizacji w ramach projektu „Dostosowanie CMK do prędkości 250 km/h”. Wartość podpisanej umowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prace-na-cmk-dla-szybszych-podrozy-koleja-9473

Prace na CMK dla szybszych podróży koleją

11.03.2024

pn. „Modernizacja liniikolejowejnr 4 – Centralna Magistrala Kolejowa etap II”. Finansowanie inwestycji zapewnione jest ze środków budżetowych w ramach Krajowego Programu Kolejowego. Środki unijne przyspieszą [...] elementów infrastruktury technicznej wzdłuż liniikolejowejnr 4 w tym m.in. przebudowę odwodnienia, budowę ekranów akustycznych, umocnienie nasypów kolejowych, a także zabudowę urządzeń odstraszania zwierząt [...] roboty i 2 umowy na dokumentację. Nowoczesny system sterowania ruchem kolejowym Kluczowym przedsięwzięciem na Centralnej Magistrali Kolejowej jest budowa systemu ETCS poziomu 2 na 210-kilometrowym odcinku Korytów

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...250251252253254255256257258259...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 2541 do 2550 z 5211.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook