Wyniki wyszukiwania
zapewnią tablice informacyjne i czytelne oznakowanie. W Celestynowie układane są już płyty nowych peronów. Budowane są szerokie wiaty i przejście podziemne. Perony dostosowywane są do potrzeb osób o ogr
PRZECZYTAJwynika to z rozkładu jazdy. PLK obniżyły o 80 procent opłaty najemcom działającym w obszarze dworców, peronów, przejść. Straż Ochrony Kolei jest na pierwszej linii działań z epidemią, na bieżąco współpracuje
PRZECZYTAJKraków Bronowice. Dojazd koleją do centrum miasta zajmie kilka minut. Kończą się prace przy czterech peronach oraz łączącym je przejściu podziemnym. Będą w nim lokale usługowe, toalety i pomieszczenia obsługi
PRZECZYTAJPasażerowie zyskają wyremontowane, komfortowe przystanki i stacje z wygodnymi oraz nowoczesnymi peronami, czytelną informacją i udogodnieniami dla osób o ograniczonej mobilności. Inwestycja poprawi też
PRZECZYTAJwygodniej wsiądą do pociągów Na odcinku Stargard – Szczecin Dąbie zmodernizowanych zostanie 11 peronów między innymi w Stargardzie, Grzędzicach, Miedwiecku. Stacje i przystanki będą dostosowane do potrzeb
PRZECZYTAJDodatkowa informacja w czasie zmiany Pasażerów o zmianach będą informowali mobilni informatorzy na peronach oraz drużyny konduktorskie w pociągach. Będą częste zapowiedzi głosowe na stacjach i przystankach
PRZECZYTAJnowy tor oraz urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Podróżni skorzystają z wybudowanego w 2017 r. peronu z pełnym zadaszeniem. Staną nim jeszcze tablice informacyjne, zamontowany będzie monitoring i nowoczesny
PRZECZYTAJdyżurować będą mobilni informatorzy. Udzielą podróżnym informacji na temat ruchu pociągów, lokalizacji peronów czy dostępnych ofert biletowych. Całodobowe wsparcie podróżnych 7 dni w tygodniu i 24 godziny na
PRZECZYTAJTerespolu oraz przystanku Biała Podlaska Rozrządowa. Zwiększy się na nich komfort obsługi podróżnych. Na peronach będą nowe wiaty, ławki i oświetlenie. Czytelne oznakowanie oraz tablice informacyjne ułatwią orientację
PRZECZYTAJrównolegle do linii nr 6. Obiekt ułatwi mieszkańcom osiedla po zachodniej stronie torów dojście do peronów. Takie rozwiązanie wyeliminuje przechodzenie przez tory w miejscach zabronionych na ruchliwej trasie
PRZECZYTAJ