Wyniki wyszukiwania
Zduńskiej Woli i Sieradza. Kończą się prace na pierwszym peronie. Ułożono już nawierzchnię, jest wiata, montowane są wyświetlacze informacji pasażerskiej. Równocześnie budowane są drogi dojścia, schody i windy
PRZECZYTAJrozpoczną się prace i budowa kładki. Przygotowane zostaną betonowe fundamenty i rozpocznie się montowanie filarów. Kładka dla pieszych połączy dwie dzielnice Warszawy – Ochotę i Wolę – oraz zapewni szybki
PRZECZYTAJprzytorowe. Przy pomocy specjalnego sprzętu demontowana jest stara sieć trakcyjna. Wykonawca już montuje fundamenty nowych konstrukcji wsporczych. W listopadzie zaplanowano na linii prace zmechanizowane
PRZECZYTAJNa budowie widać konstrukcje nowego przystanku. Układana jest nawierzchnia peronów oraz ścianki. Montowane są słupy oświetleniowe. Budowany jest nasyp. Odpowiednio zmieni się układ drogowy obok przystanku
PRZECZYTAJWykonawca zdemontował stare, wyeksploatowane konstrukcje. Już z wykorzystaniem podciągów sieciowych montowany jest osprzęt i wywieszane nowe przewody. Prace realizowane są przy utrzymanym ruchu pociągów po
PRZECZYTAJnowych torów. Na dojazd do portu zostanie wykorzystane ponad 380 tys. podkładów oraz 230 km szyn Montowane są konstrukcje wsporcze sieci trakcyjnej. Sprawny i bezpieczny ruch pociągów do i z portu zapewnią
PRZECZYTAJej betonowej płycie o grubości 2 m ustawiona jest konstrukcja wsporcza tzw. kołyska, a na niej montowana jest tarcza. Pierwsze elementy maszyny są zmontowane w komorze. Specjaliści od składania TBM pr
PRZECZYTAJterenie, w kilku miejscach widać już efekty prac. Na wybudowanych filarach kładki wschodniej wykonawca montuje kolejne elementy konstrukcji obiektu. Kładka połączy wiadukt na ul. Mickiewicza ze stacją. Równocześnie
PRZECZYTAJodcinkach Miały – Drawski Młyn; Drawiny – Dobiegniew i Dobiegniew – Bierzwnik układany jest nowy tor i montowane urządzenia. Sprawne przejazdy zapewni przebudowa 95 wiaduktów i mostów, m.in. nad Wartą, Notecią
PRZECZYTAJpasażerskich prowadzone są prace modernizacyjne. Położonych zostało już ponad 10 km toru szerokiego. Montowane są nowe szyny i podkłady, a na budowie wykorzystano już ponad 800 wagonów tłucznia. Na odcinku
PRZECZYTAJ