Wyniki wyszukiwania
stacji Kutno kończy się przebudowa układu torów w części zachodniej. Wymieniane są 3 rozjazdy. Na początek roku zaplanowano przebudowę kolejnych 3 rozjazdów i ostatnich 3 torów stacyjnych. Po zakończeniu
PRZECZYTAJzmodernizowane perony w Rakoniewicach, Tłokach, Rostarzewie, Drzymałowie i Ruchocicach. Na linii z początku XX w. zachowano m.in. dawne semafory kształtowe. Prowadzone są rozkładowe przewozy pasażerskie z
PRZECZYTAJzakończenie robót w Żakowicach i Zaosiu planowane jest w 2023 r. Natomiast prace w Głownie zaczną się z początkiem roku 2024, a zakończą w połowie 2024 r. Rządowy Program dla lepszej komunikacji kolejowej Celem
PRZECZYTAJProcedowany jest przetarg na budowę nowego przystanku Głowno Północne. Prace w Głownie zaczną się z początkiem roku 2024, a zakończą w połowie 2024 r. Rządowy Program dla lepszej komunikacji kolejowej Celem
PRZECZYTAJKolejowych S.A. Prace będą realizowane w formule „projektuj i buduj”. Roboty budowlane zaczną się z początkiem roku 2024, a zakończą w połowie 2024 r. Program przystankowy w województwie łódzkim W województwie
PRZECZYTAJkolejowy dla mieszkańców Małopolski. Zwalczy wykluczenie komunikacyjne południowej części regionu. Początek prac budowlanych już niebawem - powiedział minister Infrastruktury Andrzej Adamczyk. – Konsekwentne
PRZECZYTAJZ początkiem maja rozpoczęła się rozbiórka starej przeprawy. Zdemontowano pierwsze z trzech stalowych przęseł. Obok mostu przygotowano elementy nowej konstrukcji kratownicowej. Każde przęsło nowej przeprawy
PRZECZYTAJzmodernizowane perony w Rakoniewicach, Tłokach, Rostarzewie, Drzymałowie i Ruchocicach. Na linii z początku XX w. zachowano m.in. dawne semafory kształtowe. Prowadzone są rozkładowe przewozy pasażerskie z
PRZECZYTAJinfrastruktury. – Podpisując dziś tę umowę, robimy kolejny krok do celu, który wyznaczyłem sobie na początku kadencji samorządu, czyli walki z wykluczeniem komunikacyjnym. To wynik naszych starań, ale także [...] województwa łódzkiego. – Umowa na zaprojektowanie budowy nowej linii Wieluń – Chorzew Siemkowice stanowi początek realizacji Programu Kolej+ w województwie łódzkim. Dzięki inwestycji poprawi się dostęp do kolei
PRZECZYTAJ266) nie była wykorzystywana w ruchu pociągów od 1992 r. Górska trasa wznosi się o ponad 200 m (początek: 240,2 m n.p.m., koniec: 495,64 m n.p.m.), zawiera liczne zakręty i wiadukty. Projekt jest wspó
PRZECZYTAJ