• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy połowa. Rezultatów: 643, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/czechowice-dziedzice-kolejowy-most-juz-widac-nad-wisla-5182

Czechowice-Dziedzice. Kolejowy most już widać nad Wisłą

27.11.2020

Zabrzegiem zaangażowanych jest 260 pracowników i 90 maszyn. Podróżni skorzystają z przystanku w połowie 2021 roku. Kolej szybsza i wygodniejsza dla pasażerów W Czechowicach-Dziedzicach wszystkie perony

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wroclaw-brochow-bedzie-dostepniejszy-dla-podroznych-5177

Wrocław Brochów będzie dostępniejszy dla podróżnych

26.11.2020

sprawnego przejazdu składów przez stację Wrocław Brochów. Zakończenie prac przewidziane jest w drugiej połowie 2021 r. Inwestycja jest finansowana ze środków budżetowych. Wrocław Brochów to kolejny przystanek

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodzkie-na-polmetku-budowa-2-wiaduktow-na-cmk-5158

Łódzkie: na półmetku budowa 2 wiaduktów na CMK

16.11.2020

W województwie łódzkim nad Centralną Magistralą Kolejową budowane są dwa wiadukty w Zachorzowie Kolonii i Radwanie. Wiadukty zastąpią przejazdy w poziomie torów i zapewnią wyższy poziom bezpieczeństwa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-peron-w-niemojkach-na-trasie-siedlce-czeremcha-5148

Nowy peron w Niemojkach - na trasie Siedlce – Czeremcha

13.11.2020

Dzięki inwestycji za ok. 2,3 mln zł netto, w drugiej połowie 2021r., podróżni wygodniej wsiądą do pociągów na stacji w Niemojkach. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały z firmą Domost sp. z o.o. umowę [...] peronu tymczasowego. Wartość umowy to to 2,27 mln zł netto. Zakończenie prac planowane w drugiej połowie 2021 r. Na terenie województw mazowieckiego, poza przystankiem w Niemojkach, w ramach poprawy dostępności

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rewitalizacja-trasy-wadowice-andrychow-z-unijnym-dofinansowaniem-104-mln-zl-5146

Rewitalizacja trasy Wadowice – Andrychów z unijnym dofinansowaniem 104 mln zł

12.11.2020

ruchem kolejowym. Prace na 40 przejazdach kolejowo-drogowych zwiększą poziom bezpieczeństwa. W połowie 2021 r. zaplanowano również budowę mijanki w Barwałdzie Średnim. Takie rozwiązanie zwiększy przepustowość

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wielkopolska-w-plewiskach-bezpieczniej-pojedziemy-nad-torami-5142

Wielkopolska – w Plewiskach bezpieczniej pojedziemy nad torami

09.11.2020

mówi Ireneusz Merchel, prezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Wiadukt będzie zbudowany do połowy 2023 r. Podczas prac utrzymany będzie ruch kolejowy. Inwestycja, w uzgodnieniu z samorządem, będzie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-krakowa-do-skawiny-najszybciej-koleja-5137

Z Krakowa do Skawiny najszybciej koleją

06.11.2020

Inwestycja „Prace na linii klejowej nr 94 na odcinku Kraków Płaszów – Skawina – Oświęcim” zakończy się w połowie 2021 roku. Projekt za przeszło 250 mln zł, finansowany z budżetu państwa, to kolejny projekt sprzyjający

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koncepcja-lubelskiej-kolei-aglomeracyjnej-w-opracowaniu-5136

Koncepcja Lubelskiej Kolei Aglomeracyjnej w opracowaniu

05.11.2020

Plan Inżynierzy Sp. z o.o. na kwotę 650 tys. zł netto. Urząd Marszałkowski zobowiązał się pokryć połowę tej kwoty. Pozostałą część sfinansują PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Nadzór nad wykonaniem koncepcji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniejsze-podroze-w-aglomeracji-lodzkiej-szybciej-do-lodzi-z-ozorkowa-i-leczycy-5125

Wygodniejsze podróże w aglomeracji łódzkiej. Szybciej do Łodzi z Ozorkowa i Łęczycy

04.11.2020

nośna wiaduktu nad ul. Ozorkowską zostanie odmalowana i pokryta powłoką antykorozyjną. W tym celu w połowie października została zdemontowana. W kolejnym etapie prac wyburzane będą przyczółki. W ich miejsce

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprawniejsze-podroze-dostepniejsza-kolej-na-trasie-krakow-warszawa-5111

Sprawniejsze podróże, dostępniejsza kolej na trasie Kraków - Warszawa

29.10.2020

lipca czynny jest nowy peron „aglomeracyjny”, a od października wykorzystywana jest przebudowana połowa dwukrawędziowego peronu. Są wiaty i ławki oraz czytelne oznakowanie i tablice informacyjne. Udogodnienia

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...19202122232425262728...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 231 do 240 z 643.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook