Wyniki wyszukiwania
stacji Warszawa Zachodnia. Obok streetartowego dzieła codziennie przejeżdża kilkaset pociągów w kierunku Łowicza, Poznania, Katowic, Krakowa, Grodziska Mazowieckiego i Łodzi. Mural ma łączną powierzchnię
PRZECZYTAJstacji Warszawa Zachodnia. Obok streetartowego dzieła codziennie przejeżdża kilkaset pociągów w kierunku Łowicza, Poznania, Katowic, Krakowa, Grodziska Mazowieckiego i Łodzi. Mural ma łączną powierzchnię
PRZECZYTAJprzesiadają się do pociągów przygotowano stojaki. Nowy przystanek zapewnia wygodne podróże m.in. w kierunku Warszawy i Mińska Mazowieckiego. Do przystanku Warszawa Stadion można dojechać w ok. 25 minut, a
PRZECZYTAJanie wskazań semaforów do możliwości geometrii rozjazdów – np. zaniżanie prędkości przejazdu na kierunek zwrotny po rozjazdach 300-1:9 do 40km/h, podczas gdy geometria umożliwia jazdę 50km/h; projektowanie
PRZECZYTAJczyli będzie mogło kursować więcej pociągów między Katowicami a Rybnikiem, Raciborzem i dalej w kierunku Czech. W ramach zadania wybudowane zostanie 20 km toru i sieci trakcyjnej. Dostęp do kolei zwiększą
PRZECZYTAJbudowany jest drugi z 4 jednotorowych tuneli o średnicy 8,5 metra. To połączenie dwutorowego tunelu w kierunku Łodzi Fabrycznej ze stacją Łódź Żabieniec. TBM Faustyna wybuduje także tunel od komory przy ul.
PRZECZYTAJprzewoźnikami – zaplanowano do 8 stycznia. W tym czasie nastąpią zmiany w komunikacji. Połączenia w obu kierunkach na odcinku Warszawa Zachodnia – Warszawa Śródmieście – Warszawa Wschodnia będą po jednym torze
PRZECZYTAJkolejowej, przy ul. Swarzędzkiej i ul. Dworcowej. Tunel będzie mieć dwa pasy ruchu, po jednym w każdym kierunku, oraz szerokie na 2 m chodnik i ścieżkę rowerową. Bezkolizyjny obiekt zwiększy bezpieczeństwo na
PRZECZYTAJPolskie Linie Kolejowe S.A. w 2019 r. dokumentem programującym rozwój infrastruktury kolejowej „Kierunki rozwoju sieci kolejowej w Warszawskim Węźle Kolejowym. Master Plan dla transportu kolejowego w
PRZECZYTAJWiosną zaplanowano kolejne, tzw. dynamiczne próby. Lokomotywa przejedzie wtedy estakadą w obu kierunkach z prędkością do 120 km/h. Prowadzone próby obciążeniowe oznaczają, że prace budowlane na estakadzie
PRZECZYTAJ