• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy tory. Rezultatów: 1453, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-mosty-dla-nowej-kolei-w-krakowie-8343

Nowe mosty dla nowej kolei w Krakowie

18.05.2023

po nich kursować z prędkością do 100 km/h. - Budujemy nową kolej w Krakowie. Już niedługo dodatkowe tory i perony zwiększą potencjał kolei aglomeracyjnej. Będzie to podstawowy, ekologiczny i szybki środek [...] Linii Kolejowych S.A. Wraz z otwarciem ostatniego z trzech mostów kolejowych PLK SA uruchomią nowe tory na odcinku Kraków Główny – Kraków Płaszów. Od czerwca pociągi będą mogły korzystać z czterech torów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dla-bezpieczenstwa-na-przejazdach-w-plocku-warsztaty-kolejarzy-z-instruktorami-nauki-jazdy-8057

Dla bezpieczeństwa na przejazdach – w Płocku warsztaty kolejarzy z instruktorami nauki jazdy

09.03.2023

często skłaniają do nierozważnych zachowań. „Posłuchaj głosu rozsądku, nie ryzykuj, przekraczając tory kolejowe!” – to przesłanie może ocalić zdrowie i życie dziesiątek osób. Głos rozsądku Ambasadorek

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-zachodnia-polaczenie-torow-dalekobieznych-i-podmiejskich-na-linii-srednicowej-8208

Warszawa Zachodnia – połączenie torów dalekobieżnych i podmiejskich na linii średnicowej

19.04.2023

robót zaplanowano do piątku 21 kwietnia. Od soboty rano, 22 kwietnia, z powrotem przejezdne będą dwa tory podmiejskie linii średnicowej. Na stacji Warszawa Zachodnia wykonawca przebudowuje perony 3, 4 i 5 [...] podmiejskich od strony wschodniej stacji wraz z rozjazdami. Od września pociągi wrócą na dwa nowe tory podmiejskie. Roboty realizowane między 25 czerwca a 2 września wymagają zmian w organizacji ruchu [...] aglomeracyjne i dalekobieżne. Kompleksowo przebudowywane są obiekty inżynieryjne, kilometry instalacji, tory, rozjazdy i sieć trakcyjna. Projekt „Prace na linii średnicowej w Warszawie na odcinku Warszawa Wschodnia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-zachodnia-kolejny-etap-pracy-przy-budowie-lacznika-srednicy-z-linia-dalekobiezna-8150

Warszawa Zachodnia – kolejny etap pracy przy budowie łącznika średnicy z linią dalekobieżną

03.04.2023

aglomeracyjne i dalekobieżne. Kompleksowo przebudowywane są obiekty inżynieryjne, kilometry instalacji, tory, rozjazdy i sieć trakcyjna. Projekt „Prace na linii średnicowej w Warszawie na odcinku Warszawa Wschodnia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-wiadukt-na-warszawie-zachodniej-polaczy-linie-radomska-i-obwodowa-8041

Nowy wiadukt na Warszawie Zachodniej połączy linie radomską i obwodową

02.03.2023

konstrukcja kratownicowa o długości 120 metrów, wysokości 16 metrów i wadze 1700 ton. Na wiadukcie są dwa tory i sieć trakcyjna. Zamontowany został dodatkowy rozjazd, który zwiększa przepustowość stacji i możliwości [...] starego wiaduktu „skrzynkowego”. Na koniec betonowe elementy zostały usunięte, a na wiadukcie ułożono tory i sieć trakcyjną. Końcowym etapem tej części inwestycji były próby obciążeniowe. Prace – przy odpowiednim [...] aglomeracyjne i dalekobieżne. Kompleksowo przebudowane są obiekty inżynieryjne, kilometry instalacji, tory, rozjazdy i sieć trakcyjna. Projekt „Prace na linii średnicowej w Warszawie na odcinku Warszawa Wschodnia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiecej-informacji-dla-podroznych-na-warszawie-zachodniej-7948

Więcej informacji dla podróżnych na Warszawie Zachodniej

30.01.2023

perony. Od zachodniej strony stacji zbudowane są trzy kilkusetmetrowe wiadukty kolejowe. Układane są tory, rozjazdy i rozwieszana jest sieć trakcyjna. Nowe rozwiązanie usprawni podróże koleją w aglomeracji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-do-warszawy-zachodniej-pojada-dwoma-torami-podmiejskiej-linii-srednicowej-7877

Pociągi do Warszawy Zachodniej pojadą dwoma torami podmiejskiej linii średnicowej

05.01.2023

aglomeracyjne i dalekobieżne. Kompleksowo przebudowywane są obiekty inżynieryjne, kilometry instalacji, tory, rozjazdy i sieć trakcyjna. Projekt „Prace na linii średnicowej w Warszawie na odcinku Warszawa Wschodnia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-zachodnia-budowa-lacznika-i-zmiany-w-komunikacji-podmiejskiej-7799

Warszawa Zachodnia – budowa łącznika i zmiany w komunikacji podmiejskiej

15.12.2022

aglomeracyjne i dalekobieżne. Kompleksowo przebudowywane są obiekty inżynieryjne, kilometry instalacji, tory, rozjazdy i sieć trakcyjna. Projekt „Prace na linii średnicowej w Warszawie na odcinku Warszawa Wschodnia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/katarzyna-drazy-juz-tunel-kolejowy-na-dolnym-slasku-8292

Katarzyna drąży już tunel kolejowy na Dolnym Śląsku

11.05.2023

Wyremontowane zostaną ściany oporowe wraz z odwodnieniem. Sprawny ruch kolejowy na lata zapewnią nowe tory i sieć trakcyjna. – Inwestycja w tunelu w okolicy Trzcińska znacząco zwiększy możliwości połączeń

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wieliszew-zegrze-poludniowe-maszyny-szykuja-tor-do-podrozy-8286

Wieliszew – Zegrze Południowe, maszyny szykują tor do podróży

11.05.2023

(droga wojewódzka nr 632). Wcześniej na przejeździe wymieniono nawierzchnię drogową, położono nowe tory, wykonano ścieżkę pieszo – rowerową. Wraz z uruchomieniem połączeń kolejowych, przejazd będzie wyposażony

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...17181920212223242526...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 211 do 220 z 1453.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook