Wyniki wyszukiwania
na całej 8 km trasie z Pabianic do Lublinka przygotowano jeden tor. W październiku rozpocznie się montaż sieci trakcyjnej. Później roboty przeniosą się na drugi tor. Wzrost poziomu bezpieczeństwa i lepszą
PRZECZYTAJWarszawy. Nowy przystanek ma już konstrukcję peronu wyspowego oraz przejście pod torami. Rozpoczął się montaż windy z tunelu na peron. Przygotowywana jest budowa szerokiej, stumetrowej wiaty. Będą wygodne ławki
PRZECZYTAJprace, przerwane przez firmę Astaldi S.p.A. Zakres robót obejmuje m.in. układanie nowych torów, montaż sieci trakcyjnej oraz obiekty inżynieryjne między granicą województwa dolnośląskiego a Rawiczem oraz
PRZECZYTAJWygodniej pociągiem z Włoszczowy
10.10.2018
są również słupy i sieć trakcyjna. Sprawny przejazd przez tory na stacji Kielce Herbskie zapewni montaż elektrycznego systemu ogrzewania. Trwa remont nastawni na stacjach: Kielce Herbskie, Rykoszyn, Małogoszcz
PRZECZYTAJasfalt, na jezdni w kierunku ronda Grzegórzeckiego. Tydzień później, 8 października, rozpocznie się montaż bramki zabezpieczającej na ul. Kopernika. Pozwoli to utrzymać ruch samochodowy w trakcie budowy wiaduktu
PRZECZYTAJrozwieszona sieć trakcyjna. Gotowe są konstrukcje peronów. Trwają ostatnie prace przy budowie wiat, montażu oświetlenia i nagłośnienia. Ustawiane są ławki, Kontynuowane są prace w przejściach podziemnych i
PRZECZYTAJKolej w Krakowie dobrze się układa
20.03.2019
Już nie budowa betonowych konstrukcji, tylko montaż torów kolejowych, to najpilniejsze zadanie realizowane obecnie na modernizowanej linii kolejowej w centrum Krakowa. Inwestycja na najważniejszym pasażerskim
PRZECZYTAJznajdujących się na stacji, peronów wyspowych. Równolegle wymieniane są tory. Prace obejmują demontaż i montaż kabli i urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Harmonogram robót został tak przygotowany, by nie przerywać
PRZECZYTAJprzebudowa 75 przejazdów kolejowo-drogowych, wymiana rozjazdów oraz remont obiektów inżynieryjnych. Montaż nowoczesnych urządzeń sterowania ruchem kolejowym usprawni przejazd pociągów. Dzięki elektryfikacji
PRZECZYTAJkończy się budowa 400 metrowego peronu nr 1. Stoi już konstrukcja nowej wiaty. Wykonawca rozpoczyna montaż zadaszenia. Peron będzie miał ledowe oświetlenie. Antypoślizgowa nawierzchnia jest zaopatrzona w
PRZECZYTAJ