Wyniki wyszukiwania
pomiędzy peronami zagwarantuje nowa kładka. Już gotowa jest konstrukcja obiektu. Wykonawca szykuje montaż kolejnych elementów przejścia. Kładka zostanie wyposażona w windy, co ułatwi dostęp do pociągów wszystkim
PRZECZYTAJSłonicami prace koncentrują się m.in. na szlaku Dobiegniew – Bierzwnik oraz w Drawskim Młynie. Przed montażem nowych, rozbierane są stare tory i sieć trakcyjna. Dowiezione zostały: szyny, konstrukcje sieci
PRZECZYTAJzyskają większy komfort obsługi oraz lepszą ofertę przewozową. Na przebudowanych peronach przewidziano montaż nowych wiat, ławek i tablic informacyjnych. Ułatwieniem dla osób niewidomych i niedowidzących będzie
PRZECZYTAJTędy kursują pasażerskie składy m.in. do Warszawy, Opola i Wrocławia oraz pociągi towarowe. Poza montażem przęsła, przewidziano wzmocnienie i wykonanie nowych przyczółków oraz wymianę toru. Stalowe przęsło
PRZECZYTAJCMK przyjaźniejsza dla zwierząt
30.10.2024
Grodziska Mazowieckiego przez Opoczno, Włoszczowę Północ do Zawiercia, na 78 przepustach zaplanowaliśmy montaż specjalnych półek o łącznej długości ponad 4 tys. metrów. Takie rozwiązanie umożliwi płazom i mniejszym
PRZECZYTAJtzw. blokach. Wymagany przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. sposób transportu umożliwia sprawny montaż i precyzyjne ułożenie w wyznaczonym miejscu. W ramach prac, na szlaku Włoszczowa – Czarnca – Żelisławice
PRZECZYTAJwymienione zostały tory i jezdnia. Kierowcy płynniej pokonują przejazdy. W następnym etapie zaplanowano montaż dodatkowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym oraz nowych urządzeń sygnalizacji przejazdowej,
PRZECZYTAJza pomocą sygnału sieci GSM. Dzięki temu ograniczono awaryjność systemu oraz zmniejszono koszty montażu, gdyż nie trzeba układać setek kilometrów kabli. Urządzenia, zamontowane na posterunkach są proste
PRZECZYTAJtrakcyjną, urządzenia sterowania ruchem. Zastosowanie specjalnych podkładów i mat antywibracyjnych oraz montaż szyn bezstykowych ograniczy hałas przejeżdżających pociągów. Po odnowionych torach pociągi pasażerskie
PRZECZYTAJŁącznik skróci czas przejazdu między Krakowem a Zakopanem o około 15 minut. Na nowym odcinku, poza montażem torów i rozjazdów oraz urządzeń sterowania ruchem, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wybudują także
PRZECZYTAJ