Wyniki wyszukiwania
perony i kładkę – rozpoczęto montaż wind. Ułatwią one dostęp do pociągów osobom o ograniczonych możliwościach poruszania się. Zmiany w komunikacji na Warszawskim Węźle Kolejowym Kolejny ważny etap inwestycji
PRZECZYTAJoznakowaniem i gabloty z rozkładami jazdy. Perony zostaną dostosowane do potrzeb osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. W uzgodnieniu z samorządem powstaną ciągi komunikacyjne, które zapewnią dogodne
PRZECZYTAJogłosiły II konkurs na projekty badawczo-rozwojowe. Celem przedsięwzięcia jest poszukiwanie nowych możliwości rozwoju innowacji w branży kolejowej w obszarach: bezpieczeństwa ruchu kolejowego, efektywności
PRZECZYTAJzostaną wyposażone w wiaty, ławki, jasne oświetlenie i dostosowane do potrzeb osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Odpowiednia wysokość peronów ułatwi wsiadanie i wysiadanie z pociągu. 34 projekty
PRZECZYTAJnowych). Niska prędkość jazd po głowicach rozjazdowych. Kolizyjność jazdy pociągów; ograniczone możliwości elastycznego reagowania na perturbacje ruchowe i minimalizacje opóźnień. Utrudnione ruchy manewrowe
PRZECZYTAJRozwiązanie to usprawni planowanie i ruch pociągów podczas dalszych etapów robót oraz zwiększy możliwości organizacji ruchu po zakończeniu inwestycji. Prace – w uzgodnieniu z przewoźnikami – zaplanowano
PRZECZYTAJwsiadanie i wysiadanie z pociągu. Perony zostaną przystosowane do obsługi osób o organicznych możliwościach poruszania się. Siedem projektów z województwa śląskiego w programie Kolej Plus Dziś PKP Polskie
PRZECZYTAJRP. – Dzięki nowemu bezkolizyjnemu skrzyżowaniu w Kobylnicy kierowcy, rowerzyści i piesi zyskają możliwość bezpiecznego przekraczania linii kolejowej. Będzie sprawniejszy ruch kolejowy i drogowy, co w tej
PRZECZYTAJponad 60 km dróg dojazdowych. Pozytywne zmiany związane z modernizacją linii Rail Baltica to nowe możliwości prowadzenia ruchu pociągów. Od września do Czyżewa dojeżdżają z Warszawy pociągi regionalne. Od
PRZECZYTAJZarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Obiekt dostosowany jest do potrzeb osób o ograniczonej możliwości poruszania się – nie ma barier architektonicznych. Przejście pod torami z chodnikiem i asfaltową
PRZECZYTAJ