• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy montować. Rezultatów: 385, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/drugi-tunel-na-trasie-lodz-fabryczna-kaliska-zabieniec-9122

Drugi tunel na trasie Łódź Fabryczna – Kaliska/Żabieniec

15.12.2023

Przygotowana nitka połączy główny tunel średnicowy ze stacją Łódź Żabieniec. Maszyna drążąca tunel montowała jednocześnie obudowę. Wykorzystano 451 tubingów tj. elementów, które tworzą pierścienie tunelu.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lubuskie-miedzy-drzenskiem-a-kostrzynem-podrozni-korzystaja-z-nowych-peronow-3913

Lubuskie. Między Drzeńskiem a Kostrzynem podróżni korzystają z nowych peronów

12.09.2018

Kowalów, Laski Lubuskie, Ługi Górzyckie, Radów i Górzyca. Jest już nowe oświetlenie. Wykonawca montuje wiaty, ławki, nowe oznakowanie. Obiekty zapewnią osobom o ograniczonych możliwościach poruszania [...] bezpieczny przejazd pociągów. Nową sieć trakcyjną rozwieszono na odcinku Drzeńsko – Ługi Górzyckie. Montowana jest sieć trakcyjna na szlaku Ługi Górzyckie – posterunek Chyrzyno przed Kostrzynem. Wykonawca kończy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/komory-startowe-i-reaktywacja-maszyn-do-drazenia-kolejowych-tuneli-w-lodzi-5039

Komory startowe i reaktywacja maszyn do drążenia kolejowych tuneli w Łodzi

05.10.2020

Krajowy Program Kolejowy o wartości blisko 76 mld zł obejmuje m.in. projekty zwiększające możliwości podróży koleją w obszarach największych węzłów kolejowych. - Udrożnienie Łódzkiego Węzła Kolejowego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwsza-maszyna-do-drazenia-tuneli-dla-kolei-juz-w-lodzi-4540

Pierwsza maszyna do drążenia tuneli dla kolei już w Łodzi

06.02.2020

poruszać się z prędkością około 10-15 metrów dziennie. Maszyna, drążąc tunel, będzie usuwała ziemię i montowała żelbetowe elementy konstrukcji-obudowy. Między ulicami Stolarską i Odolanowską jest miejsce na komorę

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodz-za-polmetkiem-transport-pierwszej-maszyny-tbm-do-drazenia-tuneli-4518

Łódź. Za półmetkiem transport pierwszej maszyny TBM do drążenia tuneli

20.01.2020

poruszać się z prędkością około 10-15 metrów dziennie. Maszyna będzie drążyła tunel, usuwała ziemię i montowała żelbetowe elementy konstrukcji. Drążenie tunelu małą tarczą rozpocznie się z komory przy ul. Długosza

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ruszyla-maszyna-jadwiga-rozpoczela-drazenie-najdluzszego-tunelu-kolejowego-w-polsce-10821

Ruszyła maszyna: Jadwiga rozpoczęła drążenie najdłuższego tunelu kolejowego w Polsce

24.06.2025

Tarcza TBM przy pomocy obrotowego czoła, wyposażonego w stalowe zęby, równocześnie wybiera ziemię i montuje betonowe ściany tunelu. Na zapleczu ciężkie maszyny i wspomagająca je kolejka przemysłowa usuwają

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/od-szczedrzykowic-do-legnicy-po-dwoch-torach-654

Od Szczedrzykowic do Legnicy po dwóch torach

09.11.2009

pocięty, zerwany i wywieziony na place składowe. Następnie formowane były kolejne warstwy podtorza i montowany tor bezstykowy przystosowany do prędkości 160 km/h. Zmodernizowano m.in. dwa wiadukty i most. Przebudowa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-tor-na-odcinku-dzialdowo-nidzica-4066

Nowy tor na odcinku Działdowo – Nidzica

10.01.2019

Olsztynek – Działdowo. Specjalna maszyna PUN, która zabiera stare odcinki toru i na ich miejsce montuje nowe, pracowała na trasie Nidzica – Działdowo. Sprawnie przygotowano już ok. 20 km podstawowego zakresu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociag-na-nowym-torze-z-pily-do-dziembowka-4224

Pociąg na nowym torze z Piły do Dziembówka

15.05.2019

Nawierzchnia wymieniana jest m.in. na przejeździe w ul. Biskupińskiej w Poznaniu. Na przejazdach montowane są maty tłumiące, które ograniczają hałas. Sprawny ruch pociągów zapewnią nowoczesne systemy sterowania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiecej-pociagow-dzieki-mijance-zgierz-polnoc-na-trasie-lodz-kutno-5576

Więcej pociągów dzięki mijance Zgierz Północ na trasie Łódź – Kutno

09.04.2021

odcinku Zgierz – Ozorków – Łęczyca – Kutno. Na nowym peronie, po ułożeniu nawierzchni z płyt, montowane będą wiaty i ławki. Peron będzie oświetlony oraz czytelnie oznakowany. Zapewniona będzie obsługa

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...16171819202122232425...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 201 do 210 z 385.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook