Wyniki wyszukiwania
Wykonawca rozpoczął montaż głównych elementów konstrukcji. Pierwsze dwa łuki mostu są już na swoim miejscu. Następnie montowane będą elementy nad nurtem rzeki. Wykorzystywane są do tego ciężkie dźwigi. W [...] trzyprzęsłowa konstrukcja kratownicowa. Most, po którym obecnie jeżdżą pociągi zostanie rozebrany. W miejscu jednotorowej dziś przeprawy przez rzekę docelowo ruch prowadzony będzie 2 torami. Dzięki inwestycji
PRZECZYTAJPLK zbuduje kolejny nowy peron, który zastąpi ziemną konstrukcję wykorzystywaną do tej pory. Na miejscu pojawi się też kładka, która ułatwi komunikację pomiędzy peronami. Dzięki windom bez problemu skorzystają
PRZECZYTAJPeron w Kościanie z nowymi wiatami
03.04.2019
Słowiańskiej, postępuje budowa wiaduktu na ul. Wilkowickiej. Kierowcy przejadą nowym obiektem w miejscu dotychczasowego przejazdu kolejowo-drogowego w połowie przyszłego roku. Także w Starym Bojanowie
PRZECZYTAJKrakowem i Katowicami, PLK modernizuje w sumie 34 wiadukty. 10 z nich to nowe obiekty, budowane w miejscu przejazdów kolejowo-drogowych. Chodzi m.in. o wiadukty drogowe w Trzebini oraz w Krzeszowicach, a
PRZECZYTAJNowy wiadukt na ruchliwej ul. Wilkowickiej w Lesznie zapewni większy poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym i drogowym. Obiekt zastąpi przejazd kolejowo–drogowy, na trzech liniach: Poznań – Wrocław,
PRZECZYTAJwysokości 12 m. Most waży 3000 ton. Jeszcze w marcu rozpocznie się rozbiórka starego obiektu, a w jego miejscu powstanie nowa konstrukcja. Nowe mosty na Bugu umożliwią przejazdy większej liczby pociągów pasażerskich
PRZECZYTAJi może zabrać siedmioosobową załogę. Możliwość dwukierunkowej jazdy pozwala sprawne działanie w miejscu zdarzeń. Wyposażony jest w warsztat mechaniczny (spawarkę, szlifierkę i wiertarkę), agregat prądotwórczy
PRZECZYTAJcieszą się mieszkańcy podkrakowskich Łuczyc. W ramach prac na linii wybudowano nowoczesny peron w miejscu starej konstrukcji. Peron ma odpowiednią wysokość, co ułatwia wsiadanie do pociągów. Jest wyposażony
PRZECZYTAJmobilnością będą mogli skorzystać z windy. Podobnie będzie wyglądał drugi peron. Dla podróżnych w miejscu kładki budowane jest przejście podziemne. Będzie dostosowane do potrzeb osób o ograniczonej możliwości
PRZECZYTAJfilmujące także nocą. Sokiści dysponują także noktowizorami oraz foto-pułapkami, które montuje się w miejscu, gdzie mogą pojawić się złodzieje. Taka foto-pułapka reaguje na ruch i robi zdjęcie, które trafia
PRZECZYTAJ