Wyniki wyszukiwania
towarowych. Wartość projektu „Rewitalizacja linii kolejowej nr 30 na odcinku Lubartów – Parczew” to 90 mln zł netto. Projekt jest współfinansowany ze środków unijnych z Regionalnego Programu Operacyjnego W
PRZECZYTAJTarnowskie Góry – Karsznice – Inowrocław – Bydgoszcz – Maksymilianowo”. Wartość inwestycji to ponad 580 mln zł. Projekt jest w 85% dofinansowany z unijnego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
PRZECZYTAJOtwock – Dęblin – Lublin, etap II” odcinek Warszawa Wschodnia Osobowa – Warszawa Wawer wynosi 6,9 mln zł netto. Wykonawcą jest konsorcjum firm Biuro Realizacji Inwestycji Koltech Inwestor Sp. z o.o. oraz
PRZECZYTAJramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020”. Prace warte są ok. 500 mln zł, współfinansuje je województwo wielkopolskie z RPO. Kontynuacją dobrych zmian na linii Poznań –
PRZECZYTAJNowe przystanki w Łodzi coraz bliżej
24.03.2020
kolejowych na terenie województwa łódzkiego – z mijanką w rejonie przystanku Łódź Marysin” to 49,3 mln zł netto. Umowę PLK podpisała z konsorcjum firm ALUSTA S.A. i Komunikacyjne Zakłady Automatyki „TRANS-tel”
PRZECZYTAJDokumentację przedprojektową wykona firma WYG International Sp. z o.o. Prace studialne warte są ok. 1,9 mln zł ze środków własnych. Materiały będą gotowe w połowie 2023 r. Najważniejsze założenia wstępnego studium
PRZECZYTAJpowodują ogromne straty finansowe - w ubiegłym roku zarządca sieci kolejowej musiał wydać ponad 22 mln zł na usuwanie ich skutków. Za te pieniądze można by wyremontować 25 przystanków osobowych. Najczęstszym
PRZECZYTAJi punktualna polska kolej – powiedział Andrzej Adamczyk, minister infrastruktury. Kontrakt za 180 mln zł netto na zlecenie PLK, zrealizuje konsorcjum francusko-polskie w składzie trzech firm, na czele
PRZECZYTAJkolejowych na terenie województwa łódzkiego – z mijanką w rejonie przystanku Łódź Marysin” to 49,3 mln zł netto. Umowę PLK podpisała z konsorcjum firm ALUSTA S.A. i Komunikacyjne Zakłady Automatyki „TRANS-tel”
PRZECZYTAJProgramu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ 5.1-12 ). Wartość całego projektu to ok. 815 mln zł. Szybciej i bezpieczniej na trasie Efektem inwestycji na odcinku Oświęcim – Czechowice Dziedzice
PRZECZYTAJ