Wyniki wyszukiwania
już tory i sieć trakcyjną na odcinku 25 km. Przygotowywany jest teren pod drugi tor. Wykonawca przygotował m.in. 120 tys. podkładów, 140 km szyn, ponad 7 000 ścianek peronowych. Prace zakończą się w przyszłym
PRZECZYTAJOd niedzieli nowy rozkład jazdy pociągów
07.12.2018
Główny ( zachodniopomorskie ) i Gdańsk Główny ( pomorskie ). Na Śląsku lepsze warunki dla pasażerów przygotowano na stacji Jaworzno Szczakowa, a na Dolnym Śląsku w Świebodzicach, Jaworzynie Śląskiej i Kłodzku
PRZECZYTAJrozpoczął zbrojenie konstrukcji obiektu pod dwoma torami. Wyburzany jest budynek. Następnie nad przygotowanym tunelem dla pieszych ułożone będą tory. Zakończy się także, prowadzona obecnie, budowa peronu
PRZECZYTAJłzy Zaczęto przygotowania do produkcji: zarezerwowano odpowiednie kamery, drony i kaskaderów. Przygotowano plan zdjęciowy i sprowadzono ciężki sprzęt, m.in. ważącą około 70 ton lokomotywę Fablok. I choć
PRZECZYTAJHajnówce – zbudowano 4 nowe, wygodne perony, przebudowany został układ torowy. W nowym miejscu przygotowano perony do obsługi pociągów przejeżdżających bezpośrednio z Bielska Podlaskiego. Nowe, komputerowe
PRZECZYTAJNa dwutorowym odcinku Lublin – Dęblin ułożono łącznie 141 km torów i zamontowano 161 rozjazdów. Przygotowana jest nowa sieć trakcyjna. Pociągi pojada przez zmodernizowane 7 mostów i 5 wiaduktów oraz dwadzieścia
PRZECZYTAJkorekta rozkładu jazdy będzie obowiązywała od 14 czerwca do 29 sierpnia. PLK wraz z przewoźnikami przygotowały wakacyjną ofertę podróży, uwzględniając możliwości sieci kolejowej. W porównaniu do poprzednich
PRZECZYTAJułożono już nowe podkłady. Rozpoczął się montaż szyn. Na szlaku Łódź Żabieniec – Łódź Kaliska przygotowano podłoże, układany jest tłuczeń, następnie montowany będzie nowy tor. Zmienia się most nad rzeką
PRZECZYTAJnaprowadzające. W lutym otwarte będzie przejście podziemne. W ramach inwestycji, przebudowane i przygotowane do oczekiwań podróżnych zostały także przystanki: Prostyń, Zaręby Kościelne, Kietlanka i Szulborze
PRZECZYTAJw filmie . W ten sposób praca ciężkiego sprzętu nie ograniczała kursowania pociągów. Wszystkie przygotowane elementy konstrukcji ważą prawie 1125 ton, czyli tyle, ile 9 lokomotyw. Połowa płyty wiaduktu
PRZECZYTAJ