Wyniki wyszukiwania
wartego ponad 1 mld zł netto. Dzięki inwestycji zapewnimy podróżnym i mieszkańcom lepsze warunki i możliwości komunikacyjne w okolicach Krosna, Sanoka i Nowego Zagórza. Realizacja całego zadania umożliwi skrócenie
PRZECZYTAJeko-podróż Stojaki rowerowe przy stacjach i przystankach oraz dworcach kolejowych to doskonała możliwość połączenia podróży koleją i jazdy na rowerze. Pociąg i rower to dwa uzupełniające się, przyjazne
PRZECZYTAJPo zakończeniu inwestycji nowoczesne urządzenia zapewnią jeszcze większą przepustowość, czyli możliwość kursowania większej liczby pociągów. Obok przystanku Gdańsk Stadion Expo wzmacnianie jest podłoże
PRZECZYTAJprojektów Krajowego Programu Kolejowego, m.in. z wykorzystaniem środków Unii Europejskiej zwiększa możliwości kolei i tworzy sprawny i bezpieczny system komunikacji. Dzięki dobrej współpracy PKP Polskich Linii
PRZECZYTAJw obu województwach, a dzięki inwestycji na odcinku od Czempinia do Dolnego Śląska zwiększa się możliwość i atrakcyjność przewozów krajowych i międzynarodowych. Efektem inwestycji, dzięki nowym bezkolizyjnym
PRZECZYTAJczerwca do 29 sierpnia. PLK wraz z przewoźnikami przygotowały wakacyjną ofertę podróży, uwzględniając możliwości sieci kolejowej. W porównaniu do poprzednich wakacji, zwiększył się standard obsługi na kilkudziesięciu
PRZECZYTAJwyposażone w trzy windy. Zapewniony będzie dogodny dostęp do pociągów dla osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Zaplanowano także w okolicy stacji (tzw. ślimaka) drugie przejście pod torami
PRZECZYTAJbentonitowy, sprężarka śrubowa, system dźwigów segmentowych oraz okablowanie. Tunel otworzy nowe możliwości komunikacji kolejowej w Polsce Drążenie tunelu małą tarczą rozpocznie się z komory przy ul. Długosza
PRZECZYTAJwyraźne oznakowanie. Wszystkie obiekty umożliwią wygodne dojście do pociągów osobom o ograniczonej możliwości poruszania się. Lepszą komunikację w miastach Puławy, Nałęczów, Motycz, Lublin zapewnią nowe przejścia
PRZECZYTAJkolejowych POBIERZ PDF rozmiar pliku: 1 MB Przegląd inwestycji kolejowych 2014 – 2020 w zakresie możliwości i skali oddziaływania na Jednolite Części Wód Powierzchniowych POBIERZ 7Z rozmiar pliku: 2 MB
PRZECZYTAJ