Wyniki wyszukiwania
jest m.in. wiadukt drogowy w Stargardzie. Obiekt przy stacji częściowo jest już rozebrany. W jego miejscu powstanie nowa konstrukcja dla kolei, a pod nią dwa pasy ruchu, chodniki i ścieżki rowerowe. Schody
PRZECZYTAJpowstaną trzy nowe mosty kolejowe, po których pociągi pojadą z prędkością 100 km/godz. Dotychczas w tym miejscu znajdował się jeden most z dwoma torami. Nowe mosty, o długości 234 m i łącznej szerokości 32 m,
PRZECZYTAJbudują dodatkowy peron nr 3. Układane są już płyty peronowe. Powstaje nowe przejście podziemne w miejscu przejścia w poziomie szyn. Na żelbetowych ścianach budowany jest strop tunelu. W przejściu będą cztery [...] dostęp do peronów osobom o ograniczonych możliwościach poruszania się. W zachodniej części stacji, w miejscu zdemontowanych torów i sieci trakcyjnej, układane są już nowe rozjazdy, które umożliwiają przejazd
PRZECZYTAJz żelbetowych segmentów. Zabezpieczy on nasyp, na którym zostanie ustawiona platforma peronu. W miejscu zdemontowanego toru przygotowywane jest podłoże pod nową trasę. Montowane są nowe słupy dla sieci
PRZECZYTAJnasypie. Gotowy jest przepust pod nasypem. W Zachorzowie-Kolonii (łódzkie) wykonawca wzmocnił grunt w miejscu gdzie będą nasypy najazdów. Zaczęła się budowa podpór i przygotowanie materiałów do budowy nasypów
PRZECZYTAJ- Stacja Krzeszowice odzyskuje blask dzięki modernizacji linii kolejowej E30 Kraków-Katowice. Kolejny etap tej inwestycji za nami. Dzięki dobrej współpracy instytucji i wzajemnemu zaufaniu możemy real
PRZECZYTAJwagonu. Rower można również ustawić w wagonie z wieszakami, przystosowanym do przewozu rowerów lub na miejscu do tego wyznaczonym. W każdym pociągu Express InterCity Premium, obsługiwanymi pojazdami Pendolino
PRZECZYTAJPodróżni w miejscu niskich peronów mają dogodny dostęp do pociągów m.in. w Kościanie, Starym Bojanowie, Rydzynie, Kaczkowie, Rawiczu. Wygodę zapewniają wiaty, ławki i jasne oświetlenie. Zadbano o czytelne
PRZECZYTAJprzed końcem wakacji. Już od 2019 r. kierowcom i pieszym służy nowy wiadukt drogowy, wybudowany w miejscu przejazdu kolejowo-drogowego. Dzięki niemu zwiększyło się bezpieczeństwo w ruchu drogowym i kolejowym
PRZECZYTAJ