• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy etap. Rezultatów: 1774, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/coraz-blizej-nowej-linii-kolejowej-podleze-piekielko-3526

Coraz bliżej nowej linii kolejowej Podłęże – Piekiełko

31.10.2017

a istniejącej linii kolejowej nr 104 Chabówka – Nowy Sącz – Etap I: prace przygotowawcze” będzie realizowane między 2017 a 2021 rokiem. Etap II i III będą realizowane odpowiednio w latach 2020-24 i 2020-27 [...] ry i budownictwa Andrzej Adamczyk. Budowa linii „Podłęże – Piekiełko” została podzielona na trzy etapy. Pierwszy dotyczy opracowania projektu i wykupu niezbędnych gruntów pod nowe tory. Pozostałe dwa skupią

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-wiadukt-w-kostrzynie-zastapi-przejazdy-kolejowo-drogowe-4108

Nowy wiadukt w Kostrzynie zastąpi przejazdy kolejowo-drogowe

20.02.2019

netto w ramach projektu pn. „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – etap III”. PLK poniosą również koszty likwidacji dwóch przejazdów kolejowo-drogowych. Gmina Kostrzyn sfinansuje [...] wielkopolskiego do projektu pn. „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – etap III” zakwalifikowało się jeszcze sześć inicjatyw budowy skrzyżowań bezkolizyjnych. To obiekty w ul [...] Warszawa - Lublin. Projekt „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap III” będzie ubiegał się o współfinansowanie przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podleze-piekielko-2-oferty-na-prace-przygotowawcze-3632

„Podłęże – Piekiełko”. 2 oferty na prace przygotowawcze

20.02.2018

Prace przygotowawcze, to I etap realizacji ważnego przedsięwzięcia inwestycyjnego PLK, które zapewni sprawniejszą komunikację w Małopolsce i w kraju. Etap ten obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej [...] stanowi istotny element projektowanego ”bursztynowego” transeuropejskiego korytarza transportowego. Etapy II i III planowane są do realizacji odpowiednio w latach 2020-24 i 2020-27. Zmodernizowana zostanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-perony-na-linii-poznan-pila-juz-w-grudniu-3478

Nowe perony na linii Poznań – Piła już w grudniu

15.09.2017

ruch pociągów. Utrzymane są bezpośrednie połączenia pomiędzy Poznaniem, Obornikami a Piłą. Pierwszy etap prac planowany jest do grudnia 2017 roku. W Wargowie, Złotnikach, Strzeszynie, Golęczewie i Chludowie [...] także tory, 9 rozjazdów. Wyremontowane będą 3 wiadukty. W marcu przyszłego roku rozpocznie się drugi etap modernizacji. Obejmie remont drugiego toru między Poznaniem a Obornikami oraz jednotorowego odcinka [...] przejazdu z Poznania do Piły nawet o 40 minut – z około 2 godzin do 1 godziny i 20 minut. W drugim etapie modernizacji wybudowane zostaną 4 nowe przystanki: Poznań Podolany, Poznań Osiedle Grzybowe, Złotkowo

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-nowy-peron-nr-3-w-skierniewicach-wjada-pierwsze-pociagi-2957

Na nowy peron nr 3 w Skierniewicach wjadą pierwsze pociągi

11.12.2015

Linii Kolejowych S.A. realizowaną w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II LOT C – pozostałe roboty, FAZA I”. W grudniu 2014 r. oddane zostało do użytku dwupoziomowe skrzyżowanie [...] koleją ze stolicy do Łodzi, a samochodem – z Łodzi do Rawy Mazowieckiej, czy Skierniewic. Ostatnim etapem projektu jest budowa Lokalnego Centrum Sterowania w Skierniewicach, które obejmie swoim zasięgiem [...] wynosi blisko 370 milionów zł. Projekt POIiŚ 7.1-24.3 "Modernizacja linii kolejowej Warszawa-Łódź, etap II, Lot C – pozostałe roboty, FAZA I" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-umowy-dotyczacej-przygotowania-kadr-do-projektowania-budowy-i-nadzoru-oraz-eksploatacji-kolei-duzych-predkosci-71

Podpisanie umowy dotyczącej przygotowania kadr do projektowania, budowy i nadzoru oraz eksploatacji kolei dużych prędkości

31.05.2010

zarządzany i w dużej mierze będzie bazował na pracy ludzi młodych. Potrzeby kadrowe są duże i obejmują na etapie przygotowania i budowy linii dużych prędkości: Ekspertów znających zagadnienia poszczególnych elementów [...] technicznych, ekspertów ds. analiz rynku i prognoz przewozowych, ekspertów ds. ochrony środowiska, Na etapie zabezpieczenia potrzeb taborowych: ekspertów ds. techniki pojazdów szynowych, ekspertów ds. utrzymania [...] utrzymania taboru, ekspertów ds. analiz ekonomicznych, ekspertów ds. eksploatacyjnych. A na etapie eksploatacji linii: wysokokwalifikowaną obsługę pociągów, systemy obsługi podróżnych, marketing, dyspozyturę

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wybrano-wykonawce-wiaduktu-w-rogowie-na-linii-warszawa-lodz-916

Wybrano wykonawcę wiaduktu w Rogowie, na linii Warszawa – Łódź

15.09.2010

ci Rogów, który jest realizowany w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej Warszawa - Łódź, etap II, LOT C – pozostałe roboty”. Oferty na realizację tego zadania złożyło sześć firm, a za najkorz [...] zakres LOT-u C wchodzi również zaprojektowanie i wykonanie LCS Skierniewice. LOT C jest częścią II etapu inwestycji na linii Warszawa – Łódź, która docelowo pozwoli na podróżowanie między Warszawą, a Łodzią [...] oddziaływania kolei na środowisko naturalne. Projekt "Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II, LOT C – pozostałe roboty" znajduje się na liście podstawowej Programu Operacyjnego Infrastruktura

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/blizej-do-wygodnych-podrozy-koleja-z-otwocka-do-warszawy-5119

Bliżej do wygodnych podróży koleją z Otwocka do Warszawy

02.11.2020

kolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap II” na odcinku Warszawa Wschodnia Osobowa – Warszawa Wawer planowane jest w I/II kwartale przyszłego [...] linii kolejowej nr 7 z Warszawy Wschodniej Osobowej do stacji Warszawa Wawer włącznie to pierwszy etap prac Warszawą a Otwockiem. Przebudowany będzie układ torów oraz wybudowane dwa dodatkowe tory dalekobieżne [...] zostanie „wyjście” nowego układu torów od stacji Wawer do Otwocka, które będzie realizowane w kolejnym etapie. Cztery tory między Warszawą Wschodnią a Otwockiem umożliwią rozdzielenie ruchu aglomeracyjnego od

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-najwiekszym-beneficjentem-srodkow-z-programu-cef-3237

PLK największym beneficjentem środków z programu CEF

22.11.2016

projektów PLK, które otrzymały dofinansowanie w II naborze CEF: 1. Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Zabrze - Katowice – Kraków (wsparcie UE: 410 mln euro), 2. Prace na linii E 75 na odcinku [...] 4. Prace na liniach kolejowych nr 14, 811 na odcinku Łódź Kaliska - Zduńska Wola - Ostrów Wlkp., etap I: Łódź Kaliska - Zduńska Wola (wsparcie UE: 73 mln euro), 5. Poprawa infrastruktury kolejowego dostępu [...] Gdańsk (wsparcie UE: 116 mln euro), 6. Prace na linii kolejowej E 20 na odcinku Siedlce - Terespol, etap III - LCS Terespol (wsparcie UE 110 mln euro), 7. Elektryfikacja linii kolejowych nr 274, 278 na odcinku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-400-mln-zl-na-poprawe-bezpieczenstwa-na-przejazdach-kolejowo-drogowych-3224

PLK - 400 mln zł na poprawę bezpieczeństwa na przejazdach kolejowo - drogowych

08.11.2016

POIiŚ, a jego wartość to blisko 400 mln zł. Podzielony on został na: etap I - część przejazdowa, etap II – budowa wiaduktów. W ramach I etapu projektu planowana jest modernizacja 182 przejazdów kolejowych na [...] zostało podzielone na 5 zadań. Projekt zaplanowany jest do realizacji w latach 2017- 2019. W ramach II etapu PLK zastąpią 5 przejazdów kolejowo - drogowych wiaduktem i tunelami. Prace w ramach projektu planowane

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...15161718192021222324...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 191 do 200 z 1774.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook