Wyniki wyszukiwania
pozwoliły na znaczne skrócenie czasów przejazdu na głównych trasach oraz na zwiększenie poziomu bezpieczeństwa. Głównymi beneficjentami tych zmian są pasażerowie, którzy podróżują nowoczesnymi pociągami w
PRZECZYTAJBudowa dworca Łódź Fabryczna
18.12.2012
a konstrukcję przed wpływem wód gruntowych. Budowla dzięki metodzie szczelinowej zyskuje na bezpieczeństwie – konstrukcja zbudowana w metodą ścian szczelinowych staje się niezwykle stabilna. Przy tworzeniu
PRZECZYTAJzależności od taboru oraz poprawa stanu technicznego infrastruktury, jak również zwiększenie bezpieczeństwa i komfortu podróżowania. Rewitalizacja linii przyczyni się również do poprawy spójności i ef
PRZECZYTAJpodstawowej w Warszawie i rezerwowej w Poznaniu (z uwagi na konieczność zapewnienia wyższego poziomu bezpieczeństwa niż w przypadku tradycyjnego GSM), zapewniających obsługę połączeń głosowych, transmisję danych
PRZECZYTAJj przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. inwestycji będzie większy komfort oraz wyższy poziom bezpieczeństwa na torach między stolicą Polski i stolicą Wielkopolski. Istotnie poprawi się przepustowość linii
PRZECZYTAJperonu 5 w dniach 28-29 października. Wykonawca prowadzi prace ze szczególnym przestrzegania zasad bezpieczeństwa, gdyż po torach prowadzony jest ruch pociągów. Przez cały czas inwestycji utrzymany będzie przejazd
PRZECZYTAJinwestycji przebudowywane są obiekty inżynieryjne, w tym mosty, wiadukty i przepusty. Wyższy poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym zapewnią nowe urządzenia sterowania, a także modernizacja przejazdów kolej
PRZECZYTAJkolejowych oraz 1 wiaduktu drogowego, jak również budowę lub przebudowę ponad 60 przepustów. Poziom bezpieczeństwa na styku dróg i torów podniesie także modernizacja 7 przejazdów – przejazdy na linii nr 214 zostaną
PRZECZYTAJprzyjmowanie dłuższych składów, do 750 metrów. Pociągi pojadą z prędkością do 120 km/h. Poziom bezpieczeństwa zwiększy Lokalne Centrum Sterowania Bytom wyposażone w nowoczesny system sterowania ruchem kolejowym
PRZECZYTAJpociągi pasażerskie z maksymalną prędkością 160 km/h, a pociągi towarowe 120 km/h. Dla zwiększenia bezpieczeństwa ruchu kolejowego, ruchu drogowego i pieszych, planowana jest budowa bezkolizyjnych skrzyżowań
PRZECZYTAJ