Wyniki wyszukiwania
most kolejowy. Układ torowy stacji Ełk Towarowy został włączony do stacji Ełk, która po przebudowie składa się z 40 km torów i 118 rozjazdów. O bezpieczne i sprawne prowadzenie ruchu pociągów dbają pracownicy
PRZECZYTAJw fabryce w chińskim Changsha. Następnie została rozebrana i przygotowana do transportu. Ładunek składa się z 36 części o wadze ok. 600 ton. Największa z nich waży 87 ton, a tzw. głowica tnąca ma 4,8 metra
PRZECZYTAJMost kolejowy w Przemyślu składa się z dwóch sześcioprzęsłowych obiektów o łącznej długości blisko 400 metrów. Został usytuowany między rozsuniętymi elementami zabytkowej przeprawy nad rzeką San. Swoim
PRZECZYTAJDzięki temu dyżurni ruchu kontrolują jazdy pociągów na 40 km torów i 118 rozjazdach, z których obecnie składa się stacja w Ełku. Po przebudowie układu torowego możemy odprawiać pociągi towarowe o długości do
PRZECZYTAJIławę za stację Susz. Linia prowadząca z Warszawy Wschodniej do Gdańska Głównego ma ok. 320 km i składa się z dwóch torów. Łącznie do połowy grudnia wyszlifowanych zostanie 450 km pojedynczego toru oraz
PRZECZYTAJPKP Polskie Linie Kolejowe S.A. (plk-sa.pl) . Zgłoszenia zadań do pierwszego etapu projektu można składać do 5 lutego 2025 r. Po tym terminie nastąpi ocena, klasyfikacja i akceptacja listy rankingowej.
PRZECZYTAJkolejowo-drogowe na tym odcinku zyskają sygnalizację świetlną. Oferty w ogłoszonym przetargu można składać do 9 września. Rozpoczęcie prac przewidujemy na II kwartał przyszłego roku, a zakończenie ostatnich
PRZECZYTAJrekrutacja w PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.? ROZWIŃ ZWIŃ Proces rekrutacyjny w naszej Spółce składa się z kilku etapów: pierwszym z nich jest analiza otrzymanych aplikacji pod katem spełnienia wymagań
PRZECZYTAJw których chcesz pracować. Do formularza dołącz aktualne CV i List motywacyjny. Centrala Spółki Składa się z wyspecjalizowanych komórek, stanowiących merytoryczne wsparcie dla Zarządu Spółki. Tu tworzą
PRZECZYTAJjej połączenia. Proces ubiegania się o połączenie bocznicy z siecią PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. składa się z dwóch powiązanych ze sobą etapów: Ustalenie przez właściwy Zakład Linii Kolejowych możliwości
PRZECZYTAJ