Wyniki wyszukiwania
fazy prac, rozebrane zostały tory. W zależności od pogody postępują prace ziemne. Rozpoczęto wbijanie pali pod słupy sieci trakcyjnej. Dostarczane są nowe rozjazdy. Rozebrano dwa wiadukty w okolicy Puław i
PRZECZYTAJsprzęt – min. palownice. Wbito ok. 50 fundamentów palowych. Do końca roku planuje się zabudowę ok. 1300 pali wraz z montażem słupów. Prace prowadzone są w porze nocnej. Uwzględniają kursy pociągów regionalnych
PRZECZYTAJprzygotowano teren pod nowy układ torowy. Do wzmocnienia gruntu wykorzystano ponad 6,5 tys. żelbetowych pali, a do odwodnienia blisko 150 studni. Układane są nowe tory. Zamontowano blisko 8 km nowej linii oraz
PRZECZYTAJtrakcyjna. Kontynuowane jest wzmacnianie gruntu. W ramach prac wykonawca użył dotychczas ponad 6500 pali. Przebudowywane jest przejście dla pieszych na przystanku Gdańsk Kolonii. Wykonawca przygotowuje się
PRZECZYTAJliniach Łódź Kaliska – Zgierz i Łódź Widzew – Kutno, gdzie pracuje przy wbijaniu w podłoże betonowych pali, służących jako fundamenty do montowania słupów sieci trakcyjnej.
PRZECZYTAJrozjazdów. Gotowe jest odwodnienie. Wzmacniany jest grunt, do czego użyto dotychczas prawie 1800 sztuk pali. Trwa przebudowa przejścia dla pieszych na przystanku Gdańsk Kolonia oraz budowa nowej nastawni.
PRZECZYTAJe istniejącego nasypu nad rzeką Młynówką Komorowicką, a obecnie prowadzone są prace przy wbijaniu pali podtrzymujących przyszłą konstrukcję mostu. Także dwa nowe mosty powstaną nad rzeką Iłownicą. Prz
PRZECZYTAJżelbetowych palach o średnicy 0,5 m i dł. ok. 6 metrów. Dla każdej platformy przygotowano wcześniej 120 pali. W rejonie przystanku został już przebudowany jeden z dwóch torów. Są gotowe konstrukcje wsporcze
PRZECZYTAJKoszt całego przedsięwzięcia to 370 mln zł. BUDOWA MOSTU W LICZBACH: 122 – tyle ton waży każdy z 58-u pali mostu 125,5 – tyle metrów długości ma nowa stalowa konstrukcja mostu 50 m – tyle metrów będzie wynosić
PRZECZYTAJSprawne prace przy przybudowie wiaduktu zapewnia specjalna maszyna – palownica. Wykonanych będzie 110 pali żelbetowych o średnicy 80 cm i długości 10 m i 11 m. Stworzą podstawę fundamentów 11 podpór wiaduktu
PRZECZYTAJ