• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy PUN. Rezultatów: 35, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/od-toszka-do-kozla-maszyna-zmienia-tor-4226

Od Toszka do Koźla maszyna zmienia tor

17.05.2019

liczba pociągów, zwiększeniu bezpieczeństwa przewozów. Jak nowoczesne maszyny zmieniają tory Maszyna PUN ( ZOBACZ FILM ) wykorzystywana jest do wymiany torów i podkładów. Jej zastosowanie znacznie przyspieszyło [...] ło prace m.in. na odcinku Nowa Wieś – Stare Koźle między Kędzierzynem Koźlem a Kuźnią Raciborską. PUN ściąga stary tor, a w jego miejsce układa nowe szyny i podkłady. Efektem pracy maszyny jest wymiana

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/pun-pracuje-na-trasie-toszek-stare-kozle-4227

PUN pracuje na trasie Toszek – Stare Koźle

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociag-na-nowym-torze-z-pily-do-dziembowka-4224

Pociąg na nowym torze z Piły do Dziembówka

15.05.2019

Bezstykowy tor zapewnia sprawną jazdę oraz ogranicza hałas. W pracach uczestniczył specjalny pociąg PUN – P 93-01-UMP. „Kombajn” w ciągu doby może wymienić podkłady nawet na długości kilku kilometrów. Prace

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebudowa-linii-opole-kedzierzyn-kozle-blisko-polmetka-4460

Przebudowa linii Opole – Kędzierzyn-Koźle blisko półmetka

06.12.2019

nową sieć trakcyjną. Zastosowanie zmechanizowanego sprzętu, m.in. pociągu do potokowej wymiany toru (PUN) oraz oczyszczarki tłucznia ułatwia realizacje i postęp prac. Po nowych torach pociągi jadą już na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesne-maszyny-na-historycznej-wiedence-szykuja-dobre-podroze-4464

Nowoczesne maszyny na historycznej Wiedence szykują dobre podróże

11.12.2019

precyzyjna. Maszyna PUN (czyli pociąg do potokowej wymiany nawierzchni kolejowej) pracuje na modernizowanej „Wiedence”. Mechanizacja znacznie przyspiesza prace m.in. na odcinku Myszków - Poraj. PUN ściąga stary

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-opola-do-kedzierzyna-kozla-kolej-zwieksza-mozliwosci-4621

Z Opola do Kędzierzyna Koźla kolej zwiększa możliwości

09.04.2020

prace odwodnieniowe. Zastosowanie zmechanizowanego sprzętu, m.in. pociągu do potokowej wymiany toru (PUN) oraz oczyszczarki tłucznia ułatwia realizację i postęp prac. Prowadzone są roboty na dwóch mostach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/maszyny-przygotowuja-kolejowa-trase-do-zrodel-wisly-4651

Maszyny przygotowują kolejową trasę do źródeł Wisły

05.05.2020

techniczny (PUN) wykonał pracę w ostatnich dniach kwietnia na odcinku Bronów (Chybie) - Skoczów na linii nr 157. Do robót na tej linii wykorzystywana jest także oczyszczarka tłucznia. PUN, czyli pociąg [...] stare szyny i podkłady, a w ich miejsce transportują nowe elementy. Automatycznie układany jest tor. PUN obsługuje 15-osobowy zespół pracowników. Na linii od Bronowa do Pierśćca do robót wykorzystywana jest

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/jak-wyglada-wymiana-toru-z-wykorzystaniem-pun-4781

Jak wygląda wymiana toru z wykorzystaniem PUN?

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/blizej-lepszych-podrozy-koleja-z-kedzierzyna-kozla-do-opola-4960

Bliżej lepszych podróży koleją z Kędzierzyna - Koźla do Opola

28.08.2020

odcinkach: Gogolin - Górażdże oraz Przywory Opolskie - Opole Groszowice. Pracować będzie specjalna maszyna PUN do potokowej wymiany toru. Takie prowadzenie robot, stosowane już na opolskim projekcie, zapewnia dobre

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/maszyna-zakonczyla-prace-na-wiedence-miedzy-porajem-a-myszkowem-5013

Maszyna zakończyła prace na „Wiedence” między Porajem a Myszkowem

22.09.2020

będzie m.in. skrócenie czasu przejazdu z Częstochowy do Zawiercia o ok. 10 minut. Specjalna maszyna PUN na torach , czyli pociąg do potokowej wymiany nawierzchni kolejowej zdemontowała stary tor, a w jego [...] prac. Roboty metodą „tradycyjną” zajmują ok. trzy miesiące, a maszyna wykonała zadanie w pięć dni. PUN wymienił 14-kilometrowy odcinek toru z Poraja do Myszkowa – ostatni odcinek w ramach projektu Częs

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona1234Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 11 do 20 z 35.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook