Wyniki wyszukiwania
przystanku Kraków Piastów do Krakowa Głównego. Wybudowaliśmy go w sąsiedztwie ul. Powstańców, w miejscu gdzie linia kolejowa nr 8 (Kraków Główny – Warszawa Zachodnia) łączy się z linią kolejową nr 95 (Kraków
PRZECZYTAJskorzystać z pociągów w stronę m.in. Poznania i Wrześni oraz Konina. W ramach realizacji zadania w miejscu zburzonych, wybudowane zostały 2 nowe, dłuższe i wyższe perony, na których ustawione są m.in. wiaty
PRZECZYTAJMieszkańcy gminy Szepietowo mogą w nowym miejscu bezpiecznie przejechać pod torami linii Warszawa – Białystok. Lepszą komunikację we wsi Średnica-Maćkowięta zapewnia wiadukt kolejowy oraz przebudowany
PRZECZYTAJstary peron. Demontowane są wyeksploatowane tory, sieć trakcyjna i urządzenia sterowania ruchem. W miejscu przejazdu na ul. ppłk. Nilskiego - Łapińskiego przygotowywany jest teren pod budowę wiaduktu kolejowego
PRZECZYTAJjest też dodatkowy wiadukt drogowy – ulica Leśna zostanie poprowadzona nad ul. Kolejową. W tym miejscu powstaje płyta stropowa, która następnie zostanie nasunięta nad tunel drogowy. Dzięki takiej technologii
PRZECZYTAJkamery dzienno-nocne i kamery termowizyjne na masztach oraz kamery przenośne – instalowane w dowolnym miejscu na obszarze kolejowym, posiadające zdalne połączenie z pojazdem. Patrole wykorzystują w terenie
PRZECZYTAJprezentuje się nowy wiadukt drogowy na ul. Daszyńskiego w Krzeszowicach. Konstrukcja powstała w miejscu dotychczasowego przejazdu kolejowo-drogowego. To jeden z efektów projektu „Modernizacja linii kolejowej
PRZECZYTAJjeździć w stronę Szczecińskiego Portu Centralnego. Od 7 września wykonawca pracuje na peronie nr 1 w miejscu, gdzie będzie nowa wiata. Na czas prac peron nr 1 jest częściowo wyłączony z obsługi pasażerskiej
PRZECZYTAJprzedsięwzięć, które pomogą usprawnić proces inwestycyjny i zapewnić większy poziom bezpieczeństwa w miejscu prowadzonych prac. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały dziś 20 kwietnia 2018 r. umowę na dostawę
PRZECZYTAJDobre relacje Wielkopolska – Dolny Śląsk
07.02.2017
, bezpieczne przejście na drugą stronę torów. Takie rozwiązanie, w ustalonym na podstawie badań miejscu, eliminuje kolizje zwierząt z pociągami i zwiększa poziom bezpieczeństwa – mówi Tomasz Stępień. Na
PRZECZYTAJ