Wyniki wyszukiwania
prezentuje się nowy wiadukt drogowy na ul. Daszyńskiego w Krzeszowicach. Konstrukcja powstała w miejscu dotychczasowego przejazdu kolejowo-drogowego. To jeden z efektów projektu „Modernizacja linii kolejowej
PRZECZYTAJjednocześnie z robotami na stacji. Całkowita przebudowa wiaduktu, umożliwi poszerzenie jezdni. W miejscu jednego będą dwa pasy ruchu w obu kierunkach. Inwestycja kolejowa nie tylko utrzyma bezpieczny przejazd
PRZECZYTAJPodłężem. Prace przy rozbiórce potrwają do końca października. Od ul. Kopernika do ul. Miodowej w miejscu nasypu rosną estakady, a na nich układane są nowe tory. Pierwsze pociągi pojechały 850 metrową estakadą [...] Więcej przestrzeni jest w okolicach ul. Wrzesińskiej, po drugiej stronie ul. Grzegórzeckiej. W miejscu starego nasypu będą intensywne prace. Już we wrześniu wykonawcy rozpoczną budowę kolejnych części
PRZECZYTAJprowadzenia ruchu kolejowego. Dokumentacja ma uwzględnić szybszy przejazd pociągów od 60 do 120 km/h, w miejscu obecnych 40-100 km/h. Nad Wisłą zaplanowano remont mostu kolejowego z 1873 r. oraz mostu nad Strugą
PRZECZYTAJkolejowym i usprawnienie ruchu drogowego wpłynie również budowane obecnie bezkolizyjne skrzyżowanie w miejscu przejazdu na ul. Żeromskiego/Filipowicza. Pod wiaduktem będzie droga, a obok przejście dla pieszych
PRZECZYTAJbezpieczeństwa pasażerów i usprawni komunikację w mieście. Budowane jest bezkolizyjne skrzyżowanie w miejscu przejazdu kolejowo-drogowego na ul. Żeromskiego/Filipowicza. Pod wiaduktem kolejowym będzie droga
PRZECZYTAJwywozu ziemi. Po usunięciu nasypu ruszy budowa wiaduktów i estakad pod pozostałe trzy tory w tym miejscu. - Dodatkowe tory na krakowskiej linii średnicowej dadzą wiele nowych możliwości. Skorzystają przewoźnicy
PRZECZYTAJpod nową kładkę. Montowane są filary, które będą oparciem dla przejścia oraz schodów na peron. Na miejscu wykorzystywany jest ciężki sprzęt: betoniarki, koparki i dźwigi. Prace wykonywane są obok przeje
PRZECZYTAJ