Wyniki wyszukiwania
Kolej połączy Myślenice z Krakowem
24.03.2023
Kolej na Myślenice W ramach opracowania dokumentacji projektowej o szacunkowej wartości przeszło 150 mln zł zostanie przygotowana inwestycja polegająca na budowie linii kolejowej pomiędzy krakowskimi
PRZECZYTAJzapewni on dogodny dojazd do Łodzi, Zduńskiej Woli i Sieradza. Dwa perony jednokrawędziowe o długości 150 metrów powstaną w rejonie przejazdu kolejowo-drogowego na ul. Lutomierskiej w Pabianicach. Wyposażone
PRZECZYTAJpojazdy: wózek motorowy WM-10/L z 1980 r. i pług odśnieżny 411S z 1986 r. wzbogacą zbiory blisko 150-letniej Parowozowni Gniezno . Po renowacji i konserwacji zostaną udostępnione do oglądania w hali
PRZECZYTAJnowych lokalizacjach. Na przystankach objętych postępowaniem przetargowym powstaną perony o długości 150 metrów, wraz z ciągami komunikacyjnymi i parkingami. Platformy peronowe będą odpowiednio wysokie, by
PRZECZYTAJlinii kolejowej nr 26 Łuków – Dęblin. PLK SA wybudowały dla podróżnych dwa nowe, jednokrawędziowe 150-metrowe perony. Ustawiono wiaty, ławki, kosze do segregacji śmieci. Lepszą obsługę zapewnia czytelne
PRZECZYTAJpojazdy: wózek motorowy WM-10/L z 1980 r. i pług odśnieżny 411S z 1986 r. wzbogacą zbiory blisko 150-letniej Parowozowni Gniezno. Po renowacji i konserwacji zostaną udostępnione do oglądania w hali zabytkowej
PRZECZYTAJwspółfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Inwestycje za nieco ponad 150 mln zł zwiększają atrakcyjność trasy z Krakowa do Bielska Białej. Oprócz budowy łącznicy w Kalwarii
PRZECZYTAJprzykryje łącznie 8 peronów. Zadaszenie stacji osiągnie powierzchnię 35 000 m2 – 200 m długości i 150 m szerokości (pięć boisk piłki nożnej). Równolegle do budowy zadaszenia i peronów prowadzone są roboty
PRZECZYTAJjednoczesnym uwzględnieniu planowanej szprychy CPK. Szacowana wartość dokumentacji dla tego odcinka to ok. 150 mln zł. Łącznie na opracowanie dokumentacji projektowej dla linii Tomaszów Mazowiecki - Skarżysko-Kamienna
PRZECZYTAJwymieniono tory oraz przebudowano 112 obiektów inżynieryjnych, w tym 5 wiaduktów o długości od 50 do 150 m – m.in. w Jedlinie Zdroju tzw. Olszyniec, Jugowicach i Lubachowie. Sprawny ruch pociągów umożliwią
PRZECZYTAJ