Wyniki wyszukiwania
kolejowej o długości prawie 22 km, po którym możliwe będzie kursowanie pociągów pasażerskich z prędkością do 80 km/h, a odcinkowo do 100 i do 120 km/h. Mieszkańcy południowej części woj. śląskiego zyskają
PRZECZYTAJtakże istotne usprawnienie kursowania pociągów, które po zakończeniu robót na linii będą jeździć z prędkością do 160 km/h, a po zabudowie systemu ERTMS – 200 km/h. Skorzystają także tysiące pasażerów podróżujących
PRZECZYTAJprzydzielona zostanie przepustowość dla przewozów komercyjnych na liniach konwencjonalnych i dużych prędkości. W rezultacie w grudniu 2030 r. uruchomiony zostanie cykliczny rozkład jazdy, który zapewni większą [...] CPK (odpowiedzialny za koordynację prac merytorycznych nad HRJ oraz budowę nowych linii dużych prędkości w Polsce), CUPT (odpowiedzialne za wsparcie merytoryczne projektu) przy współpracy z UTK (dbającym
PRZECZYTAJroku wyremontowaliśmy perony na przystanku Spytkowice Kępki i tory na stacjach Dwory i Przeciszów. Prędkość pociągów wzrosła dzięki wymianie torów i części obiektów inżynierskich w sąsiedztwie Spytkowic.
PRZECZYTAJszybszą reakcję. Przestrzegaj przepisów ruchu drogowego: pamiętaj o obowiązujących ograniczeniach prędkości, znakach drogowych oraz sygnalizacji świetlnej. Czerwone migające światło na przejeździe kolejo
PRZECZYTAJnajpóźniej od połowy grudnia 2024 r. – najszybsze pociągi pojadą między Poznaniem a Szczecinem z prędkością do 160 km/h w czasie poniżej 2 godz. Wnioski związane z uzyskaniem nowych zezwoleń na dopuszczenie [...] eksploatacji, są sukcesywnie składane do Urzędu Transportu Kolejowego wraz z postępem inwestycji. Z prędkością 160 km/h pociągi mogą już jeździć na odcinku między Poznaniem a Wronkami. Zwiększa się przepustowość
PRZECZYTAJNowoczesna kolej w Limanowej
29.07.2024
5 km. Linia kolejowa zostanie częściowo poprowadzona w nowym śladzie, co pozwoli na zwiększenie prędkości pociągów pasażerskich do 160 km/h. Całkowicie zmieni się stacja Limanowa. Powstaną na niej dwa
PRZECZYTAJtrakcyjną. Obecnie tor nr 2, na którym wykonane będą prace, umożliwia jazdę z prędkością od 40 do 100 km/h. Po remoncie maksymalna prędkość pociągów wzrośnie do tej, która obowiązuje na sąsiednim torze tzn. do
PRZECZYTAJwnioskodawcę w studium planistyczno-prognostycznym. Pociągi między Łomżą i Łapami pojadą z maksymalną prędkością 80-120 km/h, a średni czas przejazdu pociągu z Łomży do Białegostoku, po zakończeniu wszystkich
PRZECZYTAJzadań związanych z koleją, opanowanie najnowszych technologii związanych z rozwojem kolei dużych prędkości, a także nauka koreańskich zasad zarządzania koleją. W trakcie studiów uczestnicy mają możliwość
PRZECZYTAJ