Wyniki wyszukiwania
Prace w podkrakowskim Tunelu
28.06.2013
Pierwszym jest modernizacja stacji Tunel i przebudowa jej układu torowego, urządzeń sterowania ruchem kolejowym i sieci trakcyjnej, wymiana ok. 5,5 km nawierzchni torowej i rozjazdów, przebudowa peronu
PRZECZYTAJkm) oraz w torze nr 2 (5,01 km); wymianę 6 szt. rozjazdów na stacji Janikowo; przebudowa wraz z modernizacją 2 przejazdów kategorii A; oczyszczanie tłucznia w torze nr 2 ; wykonanie robót towarzyszących
PRZECZYTAJie infrastruktury kolejowej regionu oraz poprawa bezpieczeństwa ruchu kolejowego i drogowego. Modernizacja obejmuje 24 skrzyżowania linii kolejowych z drogami publicznymi w poziomie szyn, które są usytuowane
PRZECZYTAJZa rok koleją na lotnisko w Goleniowie
04.07.2012
zaplanowano montaż urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Budowa łącznicy na lotnisko jest elementem modernizacji linii kolejowej Goleniów – Kołobrzeg. Całkowity koszt tej inwestycji, realizowanej w ramach RPO
PRZECZYTAJperonu 1 wraz przyległą infrastrukturą kolejową w obrębie peronu w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja układu torowego na liniach nr 1, 137, 139, i infrastruktury służącej do obsługi podróżnych w obrębie
PRZECZYTAJWybór najkorzystniejszej oferty
21.07.2010
kolejowy 82,747; wiadukt kolejowy w km 84,424; wiadukt kolejowy w km 85,350 w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E 65/C-E 65 na odcinku Warszawa – Gdynia – obszar LCS Ciechanów”. Wpłynęły cztery
PRZECZYTAJKraków, rozpoczętego w 2007 r., który zakłada przywrócenie parametrów technicznych linii, poprzez modernizację nawierzchni kolejowej, przejazdów kolejowych i przebudowę obiektów inżynieryjnych. Inwestycja
PRZECZYTAJ2005/PL/16/C/PT/001-09 (zadanie 10) jest realizowany w ramach projektu FS 2005/PL/16/C/PT/001 „ Modernizacja linii kolejowej E 65, odcinek Warszawa – Gdynia, etap II” Dodatkowych informacji udziela: Robert
PRZECZYTAJZadanie jest współfinansowane z Funduszu Spójności w ramach projektu FS 2005/PL/16/C/PT/001 „Modernizacja linii kolejowej E-65, odcinek Warszawa – Gdynia, etap II” Dodatkowych informacji udziela: Robert
PRZECZYTAJRunowem Pomorskim, a dla pociągów dalekobieżnych między Świdwinem a Runowem Pomorskim. Dzięki modernizacji, której koszt wyniósł 22,5 mln PLN uzyskano zwiększoną rozkładową prędkość pociągów do 120 km/h
PRZECZYTAJ