Wyniki wyszukiwania
skrzyżowaniu droga krajowa nr 50 przebiega nad torami oraz drogą powiatową. W powiecie węgrowskim bezpieczeństwo na torach i drogach zapewniają już też dwa wiadukty drogowe i przejście podziemne w Łochowie
PRZECZYTAJurządzenia sterowania oraz rozjazdy. Przebudowane przejazdy kolejowo-drogowe zapewnią wyższy poziom bezpieczeństwa. Zgodnie z decyzją przewoźnika pierwsze pociągi wyjadą na trasę w sobotę, 24 czerwca br. Przejazd
PRZECZYTAJkolejowo – drogowych, a na 18 przejazdach zabudowano sygnalizację świetlną, co podniosło poziom bezpieczeństwa na styku dróg z torami. Dzięki zabudowie i modernizacji urządzeń systemu sterowania ruchem kolejowym
PRZECZYTAJpodłączenie kolejnych czternastu przejazdów do centrum sterowania, co przełoży się na wzrost bezpieczeństwa na skrzyżowaniach dróg i torów. Budowa centrum sterowania w Augustowie to nasz kolejny krok dla
PRZECZYTAJwymianę sieci trakcyjnej i instalację nowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Zwiększymy bezpieczeństwo na 15 przejazdach kolejowo-drogowych, a przejazd przy stacji w Suchedniowie zostanie zastąpiony
PRZECZYTAJpodroży po zmroku. Osoby niedowidzące, dzięki specjalnym ścieżkom naprowadzającym, zyskają większe bezpieczeństwo i lepszą orientację na przystankach. Przebudowa i modernizacja przystanków prowadzona przez PKP
PRZECZYTAJwiaty, ławki oraz gabloty z rozkładem jazdy. Czytelne oznakowanie usprawni korzystanie z obiektu. Bezpieczeństwo po zmroku zapewni jasne i ekologiczne oświetlenie LED. Dwa nowe perony będą dostosowane do potrzeb
PRZECZYTAJPomorski – Bydgoszcz Fordon i Bydgoszcz Fordon – Bydgoszcz Wschód. Podniesiony zostanie poziom bezpieczeństwa na dwóch przejazdach kolejowo – drogowych: na drodze wojewódzkiej 551 w miejscowości Dąbrowa
PRZECZYTAJwejście do pociągu - przystanek Wieliszew Centrum i stację Zegrze Południowe. Właściwy poziom bezpieczeństwa zapewnią nowe urządzenia sterowania ruchem. Obecnie wywieszana jest sieć trakcyjna. Następnie
PRZECZYTAJśrednicowej na wysokości wiaduktu kolejowego koło Warszawy Głównej. Zakres prac wymaga strefy bezpieczeństwa. Dlatego ruch pociągów będzie zachowany na jednym z dwóch torów linii podmiejskiej. Budowa nowego
PRZECZYTAJ