Wyniki wyszukiwania
Euroterminalu wzmocniono już grunt pod budowę nowych torów. Prace na torach dojazdowych do portów prowadzone są etapowo, aby zapewnić dostęp transportu kolejowego do nabrzeży. Koleją, ekologicznym transportem
PRZECZYTAJposterunek. Obiekt wyposażony jest w nowoczesne komputerowe urządzenia sterowania. Stąd kolejarze prowadzą ruch pociągów na odcinku do Jelcza Miłoszyc. Obecnie roboty koncentrują się na odcinku Wrocław Swojczyce
PRZECZYTAJtrakcyjna. Codziennie maszyniści Kolei Mazowieckich wykonują jazdy zapoznawcze dla bezpiecznego prowadzenia ruchu. To zapowiedź powrotu kolejowych połączeń z Warszawy do Dobieszyna. Udostepnienie trasy po
PRZECZYTAJgo ruchu pociągów na stacji Wrocław Swojczyce został wybudowany nowy posterunek, stąd kolejarze prowadzą ruch pociągów. Obiekt wyposażony jest w nowoczesne komputerowe urządzenia sterowania. Podroż odnowioną
PRZECZYTAJdofinansowanie z UE to 360 mln zł. Lepsza obsługa pociągów na granicy Uzupełnieniem inwestycji prowadzonej na stacji Terespol będzie rozbudowa stacji o 10 torów o szerokości 1520 mm przeznaczonych do obsługi
PRZECZYTAJkrajowych. – Krajowy Program Kolejowy to już wykonane i konsekwentnie realizowane projekty, dziesiątki prowadzonych inwestycji na sieci kolejowej, podpisywane umowy i kolejne przetargi ogłaszane przez PKP Polskie
PRZECZYTAJch nowym torem pociągów, układany jest drugi tor. Zamontowano go prawie na całej 70 km trasie. Prowadzone jest też szlifowanie i zgrzewanie szyn. Montowana jest sieć trakcyjna. Wszystkie prace odbywają
PRZECZYTAJDiagnostyka linii w czasie epidemii
08.05.2020
utrudnień w ruchu pociągów. Pomiary mogą być wykonywane z prędkością do 120 km/h, co usprawnia prowadzenie badań. W tym roku PLK za pomocą pojazdów pomiarowych sprawdzą ok. 50 000 km toru. Dane, uzyskane
PRZECZYTAJwraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie planowane jest na grudzień 2022 r. Inwestycja będzie prowadzona etapami, a to zapewni kursowanie pociągów i wykorzystywanie przejazdu ul. Swarzędzką. Wielkopolska
PRZECZYTAJwprost na pulpit maszynisty. Kierujący pociągami mają wszystkie szczegóły niezbędne do bezpiecznego prowadzenia składu. System nie ogranicza się tylko do przekazywania kierującym pociągami bieżących danych.
PRZECZYTAJ