• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prowadzić. Rezultatów: 2368, czas wyszukiwania 18 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przypominamy-i-edukujemy-szlaban-na-ryzyko-nie-tylko-w-pazdzierniku-3943

Przypominamy i edukujemy – szlaban na ryzyko nie tylko w październiku!

08.10.2018

naklejki przypominają dzieciom o bezpieczeństwie Od bieżącego roku koordynatorzy kampanii, w ramach prowadzonych prelekcji, informują uczniów również o umieszczonych na przejazdach żółtych naklejkach, które [...] Kolei, Wojewódzkich Komend Policji oraz Wojewódzkich Komend Państwowej Straży Pożarnej. W ramach prowadzonej od 2005 roku kampanii oprócz działań edukacyjnych realizowanych przez cały rok, organizowane są

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-obecne-na-eec-trends-5403

PLK obecne na EEC Trends

18.02.2021

ogólną poprawę konkurencyjności kolei, zwłaszcza dla przewozu towarów. Będą one uzupełnieniem już prowadzonych prac, które wpływają na poprawę przewozu i obsługi ładunków, m.in. w portach i magistrali towarowej [...] to inwestycje zrealizowane bądź na etapie realizacji. To oznacza, że korzystamy już z efektów prowadzonych inwestycji. Na etapie przetargów są inwestycje za 3,4 mld zł. Nakłady zrealizowane są na poziomie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-trasie-zdunska-wola-lask-w-grudniu-pierwsze-efekty-inwestycji-4031

Na trasie Zduńska Wola – Łask – w grudniu pierwsze efekty inwestycji

11.12.2018

Jeszcze w grudniu podróżni na stacji Zduńska Wola skorzystają z nowego peronu. Montowane jest oświetlenie. Będą nowe wiaty, ławki oraz gabloty informacyjne. Osobom o ograniczonej możliwości poruszania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sa-efekty-inwestycji-plk-2707

Są efekty inwestycji PLK

21.01.2015

otrzymała. Bez nich artykuł pokazuje tylko mały wycinek trudnych spraw bez kontekstu - sprawnie prowadzonego procesu inwestycji i ich efektów. W 2014 roku spółka wykorzystała ponad 7 mld zł na inwestycje

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprawne-przeprawy-nie-waskie-gardla-efekt-modernizacji-mostow-2974

Sprawne przeprawy nie „wąskie gardła” – efekt modernizacji mostów

02.01.2016

usprawni ruch kolejowy na linii między Poznaniem a Kluczborkiem. Modernizacja konstrukcji w Starołęce prowadzona jest pod ścisłym nadzorem konserwatora zabytków. Polskie Linie Kolejowe odrestaurowały filary, [...] rzece Regalica w Szczecinie przeszedł w tym roku modernizację. Prace pozwoliły na sprawniejsze prowadzenie ruchu pociągów i żeglugi. Dziennie przez most przejeżdża ok. 50 składów. Przeprawa, której przęsło [...] służbowe oraz zabezpieczenie antykorozyjne. Koszt prac to niemal 2 mln zł. Kolejne etapy remontu będą prowadzone do 2016 roku. Po wykonaniu robót pociągi towarowe jadące przez most przyspieszą z 30 km/h do 60

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwsze-efekty-remontu-na-moscie-srednicowym-2343

Pierwsze efekty remontu na moście średnicowym

04.04.2014

technicznych dowożone są materiały budowlane wykorzystywane podczas prac prowadzonych w dzień. Wszystkie prace na moście prowadzone są pod ciągłym nadzorem geodezyjnym. Docelowo na obydwu torach dalekobieżnych [...] Prace remontowe na moście prowadzone są w szybkim tempie. Wykonawca na torze prowadzącym z Warszawy Wschodniej do Warszawy Centralnej zamontował już 350 mostownic. Na dystansie 120 metrów zainstalowano [...] odcinek. Montaż poszczególnych elementów wymaga indywidualnego pomiaru geodezyjnego, który może być prowadzony tylko w momencie, gdy po moście nie porusza się żaden pociąg. W nocy, w czasie krótkiej przerwy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/jakosc-i-efektywnosc-w-inwestycjach-kolejowych-2894

Jakość i efektywność w inwestycjach kolejowych

27.09.2015

które mają rzeczywisty potencjał mówił Tomasz Sweklej (TORPOL S.A.). Takiemu oczekiwaniu sprzyjają prowadzone przez PLK przetargi dwustopniowe. Potrzebę dobrego rozłożenia w czasie nakładów na infrastrukturę [...] materiałów w laboratoriach. Rekordowe inwestycje, jakie są do zrealizowania w kolejnych latach, będą prowadzone na większości tras bez wstrzymywania ruchu kolejowego i z pełną obsługą pasażerów. Zarządca in

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/strategiczne-spojrzenie-na-efektywnosc-eksploatacyjna-sieci-kolejowej-plk-sa-10320

Strategiczne spojrzenie na efektywność eksploatacyjną sieci kolejowej PLK SA

16.12.2024

komunikacyjne, a PLK SA zyskują wyższy poziom bezpieczeństwa i niezawodności ruchu kolejowego. - Prowadzimy wiele działań optymalizujących wewnętrzne procesy Spółki. W ostatnim czasie rozpoczęliśmy wdrażanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wzrosla-efektywnosc-utrzymania-sieci-kolejowej-plk-sa-10503

Wzrosła efektywność utrzymania sieci kolejowej PLK SA!

19.02.2025

przynosiły trwałą poprawę parametrów infrastruktury oraz aby po ich realizacji nie musieć ponownie prowadzić prac na odcinkach wcześniej objętych robotami. Stawiamy na optymalne rozwiązania, które przynoszą [...] dostawcami systemów. W zeszłym roku uruchomiliśmy kolejne odcinki linii kolejowych, umożliwiające prowadzenie ruchu pociągów pod nadzorem systemu ETCS: Pruszcz Gdański – Gdańsk Port Północny i Gdańsk Południowy [...] analizuje stwierdzone problemy i pracuje nad ich rozwiązaniem, co przekłada się na sprawniejsze prowadzenie ruchu w oparciu o system ETCS. Kontynuowana jest współpraca z dostawcami i serwisantami systemów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/srodki-z-kpo-na-kolej-wydamy-efektywnie-9979

Środki z KPO na kolej wydamy efektywnie

06.08.2024

których realizacja mogłaby prowadzić np. do utrwalenia dotychczasowego, niekorzystnego układu torowego, konieczności wprowadzania dalszych zmian w ramach obszaru prowadzenia inwestycji, kolizje z innymi [...] gardła, którego usunięcie spowodowałoby znaczny wzrost kosztów inwestycji. – Działania korygujące prowadzimy od grudnia ubiegłego roku. W ramach tych prac dokonujemy przeglądu wcześniej planowanych inwestycji

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...160161162163164165166167168169...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1641 do 1650 z 2368.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook