Wyniki wyszukiwania
zł netto realizowana jest w ramach projektu: „Poprawa stanu technicznego obiektów inżynieryjnych, etap II”. Projekt jest współfinansowany ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Celem
PRZECZYTAJPrzedsięwzięcie zaplanowano w ramach projektu: „Zabudowa Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej – etap II”. Finansowanie przewidziane jest ze środków Krajowego Planu Odbudowy. Termin zakończenia prac,
PRZECZYTAJzaplanowano w ramach projektu: „Likwidacja wąskich gardeł i zwiększenie przepustowości linii kolejowych - etap I”. Finansowanie projektu przewidziano w ramach Krajowego Planu Odbudowy.
PRZECZYTAJprocedury przetargowej, które nie były możliwe do zidentyfikowania oraz poprawienia na wcześniejszych etapach przetargu. Nieprawidłowości w dokumentacji zostały naprawione, co umożliwiło ponowne ogłoszenie
PRZECZYTAJnastawni, wyposażonej w urządzenia komputerowe, co zapewnia większą kontrolę i bezpieczeństwo. Etapami oddawano do użytku perony nowego przystanku Białystok Zielone Wzgórza, który zapewnił dodatkowy dostęp
PRZECZYTAJPlanu Odbudowy projekt „Likwidacja wąskich gardeł i zwiększenie przepustowości linii kolejowych - etap I” pozytywnie wpłynie na funkcjonowanie kolei w całym kraju. Realizowane przez PLK SA inwestycje zwiększą
PRZECZYTAJwadze 55 ton. W kolejnych etapach transportowane będą pozostałe części TBM. Po przerzuceniu na drugą stronę torów każda z części przejdzie szczegółową inspekcję. W ostatnim etapie elementy zostaną umieszczone [...] Lubelskiej. Tunel średnicowy to projekt POIiŚ 5.1-15 „Udrożnienie Łódzkiego Węzła Kolejowego (TEN-T), etap II, odcinek Łódź Fabryczna - Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec” - kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna [...] https://tunel-laczypolske.pl/. PLK SA złożyła wniosek o fazowanie projektu tj. podział inwestycji na etapy i finansowanie prac realizowanych po 2023 r. ze środków budżetu UE na lata 2021-2027. Termin zakończenia
PRZECZYTAJurządzeń przejazdowych zgodnie z zadaniem „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych – Etap I”. Urządzenia odpowiadają za sprawne funkcjonowanie samoczynnej sygnalizacji świetlnej i uruchamianie
PRZECZYTAJOdbudowy dla projektu pn. „Likwidacja wąskich gardeł i zwiększenie przepustowości linii kolejowych – etap II”. Zakończenie zadania planowane jest w II kwartale 2026 r.
PRZECZYTAJS.A. przeprowadzą inwestycję w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych – etap I”. Zgodnie z podpisanymi umowami na „Wymianę urządzeń przejazdowych typu COB-63 na komputerowe urządzenia
PRZECZYTAJ