Wyniki wyszukiwania
Tak skompletowany zestaw pozwoli nam zadbać o swoje bezpieczeństwo, a także nieść doraźną pomoc na miejscu wypadku. Czego nie powinniśmy przewozić w apteczce samochodowej? W apteczce samochodowej warto unikać
PRZECZYTAJgarażowo – magazynową na terenie bazy specjalnego pociągu ratunkowego (SPR) PLK SA. Obiekt powstaje w miejscu dawnych magazynów. W hali będzie stacjonować specjalistyczny pojazd ratownictwa technicznego. Możliwe
PRZECZYTAJkomunikacyjne, które znacząco usprawni ruch drogowy i kolejowy – wcześniej kierowcy musieli w tym miejscu czekać przed rogatkami. W głębi stacji w Łapach prowadzone są prace przy przebudowie układu torowego
PRZECZYTAJTechnicznego i Nadzoru Inwestorskiego „DIAGMOST” Grzegorz Kędzierski. W ramach podpisanych umów, w miejscu zburzonych, wybudowane zostaną nowe perony w standardzie, zapewniającym lepszy komfort i dostępność
PRZECZYTAJwywozu ziemi. Po usunięciu nasypu ruszy budowa wiaduktów i estakad pod pozostałe trzy tory w tym miejscu. - Dodatkowe tory na krakowskiej linii średnicowej dadzą wiele nowych możliwości. Skorzystają przewoźnicy
PRZECZYTAJKrakowski most kolejowy pojedzie nad San
21.06.2019
wadze ok. 350 ton, pojedzie do Zagórza w województwie podkarpackim. Zapewnią sprawny przejazd w miejscu już wysłużonego most kolejowego na Sanie. Kolejne trzy przęsła planują wykorzystać kolejarze z C
PRZECZYTAJZnów pociągiem z Garwolina do Dęblina
02.05.2019
prac na odcinku Otwock - Pilawa wprowadzona będzie zastępcza komunikacja autobusowa. Informacje o miejscu przesiadek zapewni przewoźnik. Z Pilawy do Dęblina pojedziemy pociągiem po nowym torze. Na sąsiednim
PRZECZYTAJjednocześnie z robotami na stacji. Całkowita przebudowa wiaduktu, umożliwi poszerzenie jezdni. W miejscu jednego będą dwa pasy ruchu w obu kierunkach. Inwestycja kolejowa nie tylko utrzyma bezpieczny przejazd
PRZECZYTAJmobilnością będą mogli skorzystać z windy. Podobnie będzie wyglądał drugi peron. Dla podróżnych w miejscu kładki budowane jest przejście podziemne. Będzie dostosowane do potrzeb osób o ograniczonej możliwości
PRZECZYTAJcałkowicie przebudowana, w ramach projektu Kraków Mydlniki – Krzeszowice, wartego 302 mln zł netto. W miejscu starych peronów wybudowano dwa wyższe, a dzięki temu pasażerowie mają łatwiejszy dostęp do pociągów
PRZECZYTAJ