Wyniki wyszukiwania
Przed rogatkami przejazdu kolejowo-drogowego w Baciutach przez lata musieli zatrzymywać się kierowcy – zamykały się często ze względu na pasażerski i towarowy ruch pociągów między Warszawą i Białymsto
PRZECZYTAJparkingów przy istniejących i nowo budowanych przystankach. Kwota przeznaczona na budowę parkingów to ok. 74,31 mln zł. Obecnie zakończono budowę miejsc parkingowych w siedemnastu lokalizacjach, w sześćdziesięciu
PRZECZYTAJPrzystanek Szczecin Łasztownia (linia kolejowa nr 273 Wrocław – Szczecin) powstał przy ulicy Heyki, a przystanek Szczecin Dunikowo (linia kolejowa nr 351 Poznań – Szczecin) w pobliżu ulic Kobaltowej o
PRZECZYTAJPoczątkowo kampania była prowadzona pod hasłem „Bezpieczny przejazd zależy także od Ciebie” a jej ambasadorem był Krzysztof Hołowczyc (lata 2005 i 2006), następnie kampania zyskała nowe hasło „Zatrzym
PRZECZYTAJinfrastrukturą zarządzaną przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. oraz uzgadniania warunków połączenia ma na celu usprawnienie procesu inwestycyjnego związanego z budową nowych bocznic kolejowych poprzez ujednolicenie [...] znajdują się w zakładce Kontakt pod adresem: https://www.plk-sa.pl/kontakt/zaklady-linii-kolejowych W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy kontaktować się z pracownikami PKP Polskie Linie Kolejowe
PRZECZYTAJkolejowych na lata 2021 – 2025” ruszą po podpisaniu umowy z wykonawcą, co jest planowane w lipcu. Coraz lepsze podróże między Krotoszynem a Jarocinem Prace na odcinku Krotoszyn – Koźmin Wielkopolski uzupełnią
PRZECZYTAJW odpowiedzi na apele mieszkańców warszawskich dzielnic Pragi Południe i Rembertowa, zbudowaliśmy bezpieczne przejścia przez tory, które prowadzą do pieszego szlaku w Rezerwacie Przyrody Olszynka Groc
PRZECZYTAJKierowcy przejeżdżają bezpieczniej przez tory na 12 przejazdach kolejowo-drogowych w woj. kujawsko – pomorskim. Zabudowaliśmy nowe sygnalizatory świetlne, są nowe nawierzchnie drogowa i torowa oraz en
PRZECZYTAJZakres zadania realizowanego przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. obejmuje montaż nowoczesnych urządzeń sterowania ruchem kolejowym oraz telekomunikacyjnych na stacjach Cierpice i Solec Kujawski, a t
PRZECZYTAJprzystankiem Koziny). Maszyna drążyła średnio 6 metrów dziennie i montowała jednocześnie obudowę. W tym celu wykorzystano 499 ringów tj. pierścieni tunelu. Usunięto ponad 45 tys. metrów sześciennych gruntu.
PRZECZYTAJ