• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kio-odrzuca-odwolania-w-postepowaniach-na-lcs-malbork-i-lcs-ilawa-1217

KIO odrzuca odwołania w postępowaniach na LCS Malbork i LCS Iława

15.03.2011

Warszawa Gdynia na odcinku od km 184,800 do km 236,000 objętym obszarem Lokalnego Centrum Sterowania w Iławie, 2) modernizacji linii Warszawa Gdynia odcinku od km 236,920 do km 287,700 objętym obszarem Lokalnego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejny-etap-rozbudowy-obszaru-lokalnego-centrum-sterowania-dzialdowo-1214

Kolejny etap rozbudowy obszaru Lokalnego Centrum Sterowania Działdowo

15.03.2011

w budowie Lokalnego Centrum Sterowania Ruchem Kolejowym Działdowo. Na obszarze o długości ponad 53 km linii kolejowej, w ramach pięciu przetargów powstanie aż 18 wiaduktów przy których zostanie wykonana [...] drogowych, jednego kolejowego i trzech przejść podziemnych w następujących lokalizacjach: dla przetargu 2B: wiadukt drogowy wzdłuż drogi gminnej łączącej miejscowości Kraszewo i Iłowo Osadę, wiadukt drogowy [...] Działdowo – Iłowo do miejscowości Narzym, przejście pod torami w miejscowości Narzym. dla przetargu 2D: wiadukt drogowy wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 544 w ciągu ulicy Lidzbarskiej w Działdowie, przejście

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krajowa-izba-odwolawcza-odrzucila-protest-1213

Krajowa Izba Odwoławcza odrzuciła protest

08.03.2011

Jaworzno Szczakowa (km 6,847-0,000 linii nr 134); Jaworzno Szczakowa – Trzebinia (km 15,810-29,110 linii nr 133), 2. Przetarg nr 2: Modernizacja odcinka: Trzebinia – Krzeszowice (17,6 km linii nr 133); 3 [...] Kraków Główny Towarowy (20,5 km linii nr 133); 4. Przetarg nr 4: Sygnalizacja dla obszaru: LCS Jaworzno Szczakowa, LCS Trzebinia, LCS Kraków Mydlniki (6,9 km linii nr 134 oraz 51,8 km linii nr 133). Oprócz czterech [...] pociągów pasażerskich z taborem klasycznym z prędkością maksymalną 160 km/h i pociągów towarowych z prędkością maksymalną 120 km/h. www.pois.gov.pl Projekt ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-na-zaprojektowanie-i-wykonanie-robot-budowlanych-na-szlaku-przeworsk-jaroslaw-1210

Otwarcie ofert na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na szlaku Przeworsk - Jarosław

04.03.2011

robót budowlanych na odcinku Przeworsk – Jarosław w torze nr 2, na długości prawie 9 km, wymianę trzech rozjazdów w stacji Przeworsk, budowę 2 peronów na przystanku osobowym Pełkinie oraz wymianę słupów [...] Infrastruktury Komunikacyjnej „DOLKOM” Sp. z o.o. Wrocław, - oferta na kwotę 20.645.721,90 PLN brutto . 2. LEONHARD-Weiss GmbH& Co KG Wrocław, - oferta na kwotę 21.706.056,00 PLN brutto . 3. Przedsiębiorstwo

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/miliard-na-modernizacje-infrastruktury-kolejowej-na-terenie-trojmiasta-1207

Miliard na modernizację infrastruktury kolejowej na terenie Trójmiasta

03.03.2011

zostaną wykonane następujące prace budowlane: zabudowa 60,5 km torów szlakowych i stacyjnych, zabudowa 100 rozjazdów, modernizacja 74,4 km sieci trakcyjnej, wykonanie 310 tys. m ³ robót ziemnych, wbudowanie [...] na obszarze LCS Gdynia o długości ok. 14,5 km linii kolejowej między Gdańskiem Oliwą i Gdynią Chylonią, za kwotę 456,9 mln zł zostaną wykonane: zabudowa 51,3 km torów szlakowych i stacyjnych, zabudowa 75 [...] ochronne podtorza, wbudowanie 177 tys. m ³ tłucznia, modernizacja 6 wiaduktów kolejowych, modernizacja 2 mostów kolejowych, modernizacja 6 przepustów, budowa 5 i modernizację 5 przejść poziemnych dla pieszych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowa-jakosc-na-kolei-otwarto-przejscie-podziemne-pod-stacja-warszawa-gdanska-1204

Nowa jakość na kolei – otwarto przejście podziemne pod stacją Warszawa Gdańska

01.03.2011

wykonano szereg prac torowych: wymieniono ponad 9 km torów między ulicą Ostroroga i mostem kolejowym - Gdańskim, podnosząc prędkość na tym odcinku z 40 do 80 km/h, wymieniono sieć trakcyjną i urządzenia sterowania [...] przewiduje możliwość szybkiego dobudowania dwóch skrajnych peronów, stąd istniejące perony mają numerację 2 i 3. Wewnątrz przejścia widoczne są miejsca z zamaskowanymi wyjściami i szybami windowymi na perony [...] dalej w kierunku Al. Jana Pawła II. Po demontażu i konserwacji, zostanie usytuowane w ciągu peronu 2 na wprost wyjścia z dworca i będzie podłączone do sieci wodociągowej. Umożliwi to wodowanie parowozów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/silna-konkurencja-na-wykonanie-robot-w-ramach-rpo-warmii-i-mazur-1256

Silna konkurencja na wykonanie robót w ramach RPO Warmii i Mazur

13.04.2011

regulacją torów w planie i w profilu na odcinku Szymany - Szczytno linii nr 35 (9,86 km), wymiana (3,64 km) i rozbiórka (1,94 km) nawierzchni torów głównych dodatkowych na stacjach, korekta geometrii łuków polegająca [...] wpłynęło 13 ofert: 1. Oferta nr 1: OHL ŽS, a.s. CZ 46342796 na kwotę 138 373 798,08 zł brutto. 2. Oferta nr 2 (konsorcjum): LEONHARD WEISS GmbH & Co. KG, Oddział w Polsce Lider Przedsiębiorstwo Budownictwa [...] sadniczego na odcinku Olsztyn – Szczytno linii nr 219 (44,38 km) oraz toru głównego zasadniczego na stacji Szczytno na linii nr 35 (0,97 km), roboty budowlane w torze głównym szlakowym/zasadniczym obejmujące

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rewitalizacja-i-modernizacja-tzw-helskiego-korytarza-kolejowego-otwarcie-ofert-w-ramach-rpo-wojewodztwa-pomorskiego-1255

"Rewitalizacja i modernizacja tzw. „Helskiego korytarza kolejowego" - otwarcie ofert w ramach RPO Województwa Pomorskiego

13.04.2011

szynowymi są jednakowe i wynoszą od 60 ÷ 80 km/h. Celem projektu jest uzyskanie w wyniku modernizacji prędkości do 100 km/h, (a na odcinku Puck – Władysławowo do 90 km/h), a także skrócenie czasu jazdy pociągów [...] Sp. z o.o. (Lider) Porr Technobau und Umwelt AG (Partner) na kwotę 148 799 349,61 zł brutto. 2. Oferta nr 2: FCC Construcción S.A. (Lider) Katowickie Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego Budus S [...] w tym 2 wiadukty kolejowe i 3 mosty; roboty w branżach: automatyki, telekomunikacji i elektroenergetyki. Linia kolejowa nr 213 jest linią o znaczeniu państwowym. Długość linii wynosi około 63 km, przebiega

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dofinansowanie-projektow-kolejowych-w-ramach-rpo-wojewodztwa-lubelskiego-1242

Dofinansowanie projektów kolejowych w ramach RPO Województwa Lubelskiego

06.04.2011

zakończenie prac planowane jest w 2013 roku. 2. „Modernizacja linii kolejowej nr 63 Dorohusk - Zawadówka Naftobaza na odcinku granica państwa Dorohusk – Wólka Okopska w km 0,100 – 4,000”. Całkowita wartość projektu [...] Warszawie, 2. Sławomir Burczaniuk – Dyrektor Oddziału Centrum Realizacji Inwestycji w Lublinie, - w imieniu Zarządu Województwa Lubelskiego : 1. Krzysztof Hetman – Marszałek Województwa Lubelskiego, 2. Krzysztof

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gsm-r-w-polsce-staje-sie-faktem-1241

GSM-R w Polsce staje się faktem

06.04.2011

Legnica do granicy państwa (Bielawa Dolna) oraz szkolenie personelu wskazanego przez zamawiającego. 2. Etap 2 to testy funkcjonalne dostarczonej w etapie I infrastruktury sieci ERTMS/GSM-R. 3. Etap 3 obejmuje [...] Maksymalna prędkość pociągów na odcinku wdrożeniowym wynosi odpowiednio: dla osobowych 160 km/h, a dla towarowych 120 km/h. Głównymi celami, z punktu widzenia strategii wdrażania sieci ERTMS/GSM-R w Polsce poprzez [...] niezbędnymi funkcjonalnościami, 2. Wybudowanie Infrastruktury GSM-R na odcinku wdrożeniowym o zapewniającej odpowiednią jakość transmisji dla systemu ERTMS/ETCS poziom 2 (odpowiedni poziom sygnału radiowego

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...11121314151617181920...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 151 do 160 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook