Wyniki wyszukiwania
Rudunki oraz Jedlicze koło Zgierza. Łódź Zarzew i Łódź Popiełuszki będą realizowane w latach 2023-2024.
PRZECZYTAJbudżetu UE na lata 2021-2027. Termin zakończenia budowy podziemnego połączenia kolejowego zaplanowano na 2024 r., a uruchomienie pociągów w 2025 r. Priorytetem PLK S.A. pozostaje realizacja prac na ważnym społecznie
PRZECZYTAJwart jest ok. 2 mld zł netto. Zakończenie układania torów i przebudowy peronów przewidziano w połowie 2024 r. Harmonogram zakończenia inwestycji i fazowanie prac zostały uzgodnione z wykonawcą i przewoźnikami
PRZECZYTAJ. W drugiej połowie marca planowane jest rozpoczęcie budowy nowego przystanku Grudziądz Rządz . W 2024 r. powstanie również nowa droga dojścia do przystanku Grudziądz Mniszek . W „Rządowym programie budowy
PRZECZYTAJmodernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025”. Zakończenie prac planuje się do końca września 2024 r. Celem Programu o łącznej wartości 1 mld zł jest przeciwdziałanie wykluczeniu komunikacyjnemu,
PRZECZYTAJunijnego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Zakończenie prac budowlanych planowane jest w 2024 r. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu
PRZECZYTAJSpod wiaty do pociągu na stacji Bytom
10.10.2024
Od 16 października 2024 r. udostępnimy halę peronową na stacji Bytom wszystkim podróżnym, także tym z ograniczoną możliwością poruszania się. Pociągi kursujące w relacji Gliwice – Bytom będą rozpoczynać [...] S.A. na odcinku Chorzów Batory – Nakło Śląskie. Wartość zadania to ok. 1,4 mld zł netto. W grudniu 2024 r. planowane jest przywrócenie ruchu pociągów do Bytomia od strony Chorzowa i Tarnowskich Gór. Zakończenie
PRZECZYTAJzewnętrznego sprawi, że w nocy nastawnia będzie podświetlona. Zakończenie prac planowane jest na koniec 2024 r. Zakres robót został uzgodniony z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. Prace będą finansowane ze
PRZECZYTAJwykona firma Intop Warszawa Sp. z o.o. za kwotę 40,374 mln zł netto ze środków budżetowych PLK S.A. W 2024 r. planowane jest wykonanie drugiego etapu prac remontowych, w tym poszerzenie chodnika do ciągu
PRZECZYTAJTowary do portu w Gdańsku pojadą nowym torem
01.09.2025
trójmiejskich portów dłuższym i cięższym pociągom, mogącym przewieźć więcej ładunków. W latach 2019 – 2024 PLK SA poprawiły kolejowy dostęp do portów w Gdańsku i Gdyni, przeznaczając na ten cel ponad 3 mld
PRZECZYTAJ