Wyniki wyszukiwania
trakcyjną, naprawy obiektów oraz przejazdów kolejowo-drogowych. Ponadto, przebudowane w ubiegłym roku 3 wiadukty i 8 przepustów pomiędzy Tunelem a Wolbromiem, pozwoliły podnieść prędkość na obiektach. Wcześniej
PRZECZYTAJych. Udogodnieniem dla podróżnych będą osłonięte poczekalnie. Powstają pierwsze elementy peronu nr 3. Wykonawca przystąpił do budowy konstrukcji niskiej wiaty, a następnie budowany będzie korpus obiektu
PRZECZYTAJlinie kolejowe nr 91 i 92 na odcinku Rzeszów – Medyka (granica państwa) – wartość dofinansowania 47,3 mln euro (dokumentacja projektowa); EU-Ukraine Solidarity Lanes – optimisation and modernisation of
PRZECZYTAJatrakcyjności wielu regionów. Będący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart ok. 13,3 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki budżetu państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu te
PRZECZYTAJjest w ramach projektu „Prace na linii E75 na odcinku Czyżew – Białystok”. Wartość prac to prawie 3,4 mld zł, zakończenie większości prac zaplanowano do końca 2023 r.; na stacji Łapy i Białystok na 2024
PRZECZYTAJGdańska. W Dzierżążnie podróżni korzystają już z nowego peronu wyspowego. Kończą się prace na nowym, 3-kilometrowym odcinku linii kolejowej nr 214 Somonino – Kartuzy. Łącznica umożliwi jazdę pociągów z
PRZECZYTAJLED, a inwestycja poprawi też dostęp do kolei osób o ograniczonej mobilności – przewidziano dla nich 3 miejsca postojowe. Prace budowlane rozpoczną się w przyszłym roku, wykonawca ma na ich realizację 10
PRZECZYTAJwariantu realizacyjnego, dla którego zostanie wydane pozwolenie na budowę. W ramach inwestycji złożono 3 wnioski do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska o uzyskanie decyzji środowiskowych. Dla odcinka lk
PRZECZYTAJSkarżysko-Kamienna – Sandomierz i zniesieniu ZKA zyskamy dobry czas przejazdu w relacji Radom – Przemyśl (3 h 59 minut). Będzie także szybszy czas przejazdu z Warszawy do Łodzi Fabrycznej (1 h 7 minut) oraz do
PRZECZYTAJGülermak. Po zakończeniu prac powstanie jeden z najdłuższych tuneli kolejowych w Polsce. Obiekt o długości 3,750 metrów skróci podróże pomiędzy Limanową a Nowym Sączem. Docelowo pojadą nim pociągi, które połączą
PRZECZYTAJ