Wyniki wyszukiwania
możliwościach poruszania się. Przejście będzie szersze oraz wyższe. Zwiększy się możliwości sprawnego prowadzenia ruchu na stacji dzięki wymianie ok. 30 km torów, 116 rozjazdów, sieci trakcyjnej i urządzeń sterowania
PRZECZYTAJprzyjaznego środowisku transportu koleją. Budowa kładki w Lubartowie będzie kontynuacją inwestycji prowadzonej na odcinku linii Lubartów – Parczew, gdzie z lepszych podróży koleją pasażerowie korzystają od
PRZECZYTAJury kolejowej na odcinku ruchu transgranicznego Cieszyn (RP) – Český Těšin (ČR) 11. Regulamin Prowadzenia Ruchu na odcinku ruchu transgranicznego Szklarska Poręba Górna (RP) – Harrachov (ČR) W związku
PRZECZYTAJprace. Układane są granitowe płyty, montowane jest oświetlenie. Dłuższe o ponad 200 m przejście prowadzi pod stacją z nowego peronu. Będzie dogodne dojście na wszystkie perony. Znacznie usprawni się k
PRZECZYTAJlata 2021-2025”. Od dziś pasażerowie wsiadają do pociągów bezpieczniej i wygodniej. Konsekwentnie prowadzimy działania na rzecz likwidacji wykluczenia komunikacyjnego i poprawy dostępu do kolei, również dla
PRZECZYTAJpodziemne w Jasienicy Mazowieckiej oraz wiadukty nad torami w Toporze i Małkini. Prace będą jeszcze prowadzone w: Kobyłce – wiadukt i tunel drogowy, Zielonce – tunel drogowy, Tłuszczu – wiadukt drogowy, Mokrej
PRZECZYTAJstandardu na stacjach i przystankach, zapewnienie dostępności do pociągów dla wszystkich podróżnych. PLK prowadzą inwestycje na niemal całej długości trasy Kraków – Katowice. Wartość prac budowlanych to ok. 2 mld
PRZECZYTAJZmiana rozkładu pozwala jednocześnie na uruchamianie połączeń pasażerskich, transport towarów oraz prowadzenie prac inwestycyjnych i utrzymaniowych na kolei, które poprawiają komfort, dostępność i bezpieczeństwo
PRZECZYTAJoraz linią nr 29 Tłuszcz – Ostrołęka. Celem przygotowania studium jest m.in. poprawienie warunków prowadzenia ruchu pociągów pasażerskich i towarowych, dostosowanie infrastruktury kolejowej do rzeczywistych
PRZECZYTAJmiejsca, które ograniczają możliwości eksploatacyjne linii kolejowej. Wszystkie prace muszą być prowadzone w taki sposób, aby w jak najmniejszym stopniu wpływały na bieżący ruch pociągów, dlatego niezbędne
PRZECZYTAJ