Wyniki wyszukiwania
Inwestycja zakłada dostosowanie torów, do poruszania się po nich dłuższych i cięższych składów z prędkością do 120 km/h i pozwoli w pełni wykorzystać potencjał portów w Szczecinie i Świnoujściu. Obecnie
PRZECZYTAJurządzenia sterowania ruchem. Przebudowane tory i wymieniana sieć trakcyjna umożliwią jazdę pociągów z prędkością do 100 km/h. Modernizacja stacji obejmuje też pobliskie wiadukty. Konstrukcje są odnawiane i wzmacniane
PRZECZYTAJskraca się czas prac, dzięki czemu zaraz po ich zakończeniu, pociągi mogą jechać bez ograniczeń prędkości. – Nowoczesne maszyny gwarantują szybsze tempo prac. Dla pasażerów pociągów i przewoźników towarowych
PRZECZYTAJminut, (skrócenie z ok. 50 do ok. 40 minut). Zmodernizowane tory i urządzenia pozwolą zwiększyć prędkość ze 120 do 160 km/h. Inwestycja zapewni też sprawniejsze przewozy towarowe na terenie i przez województwo
PRZECZYTAJane lub odnowione obiekty inżynieryjne, przejazdy kolejowe, Efektem tych prac jest: podniesiona prędkość jazdy pociągów, a co za tym idzie skrócony czas przejazdu, a także bezpieczniejsze i sprawniejsze
PRZECZYTAJPodlasiu. Pociągi osobowe na liniach Białystok-Bielsk Podlaski i Siemiatycze-Hajnówka pojadą z prędkością 120 km/h, a na odcinku Lewki-Hajnówka 100 km/h. Modernizacja linii kolejowych na południu województwa
PRZECZYTAJjazdy. Efektem realizowanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. inwestycji będzie zwiększenie prędkości między Poznaniem a Szczecinem do 160 km/h. Skróci to czas przejazdu najszybszych pociągów o ok.
PRZECZYTAJCzechowicami - Dziedzicami zapewni sprawniejsze i bezpieczniejsze przejazdy pociągów pasażerskich z prędkością 120 km/h, a towarowych – 80 km/h. Dla przewoźników towarowych, będą bardziej atrakcyjne warunki
PRZECZYTAJzostanie 15 km torów i 47 rozjazdów. Wymieniona zostanie sieć trakcyjna. Tory będą przygotowane do prędkości 100 km/h (obecnie 60 km/h). Zadanie w całości finansowane z budżetu państwa. Prace zaplanowano w
PRZECZYTAJtrakcyjna oraz zamontowane nowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym umożliwią prowadzenie pociągów z prędkością do 160 km/godz. Wartość modernizacji trasy Opole Groszowice - Kędzierzyn-Koźle wynosi 412 mln zł
PRZECZYTAJ