Wyniki wyszukiwania
wykorzystywanymi dotychczas przede wszystkim do przewozu ładunków. Pociągi pojadą trasą obwodową z prędkością 120 km/h, a czas przejazdu pełnym „ringiem” przy zatrzymaniach na wszystkich przystankach szacowany
PRZECZYTAJnajpóźniej od połowy grudnia 2024 r. – najszybsze pociągi pojadą między Poznaniem a Szczecinem z prędkością do 160 km/h w czasie poniżej 2 godz. Wnioski, związane z uzyskaniem nowych zezwoleń na dopuszczenie [...] eksploatacji, są sukcesywnie składane do Urzędu Transportu Kolejowego wraz z postępem inwestycji. Z prędkością 160 km/h pociągi mogą już jeździć na odcinku między Poznaniem a Wronkami. Zwiększa się przepustowość
PRZECZYTAJzabezpieczające. Wybudujemy od nowa cztery mosty kolejowe i jeden wiadukt. Dzięki inwestycji zwiększymy prędkość pociągów ze 110 km/h do 140 km/h. Skrócą się podróże na trasie Kraków – Kielce. Projekt „Prace na
PRZECZYTAJprzęseł. 44 pociągi w ciągu doby przejeżdżają przez obiekt z maks. prędkością 90 km/h. Na czas remontu wprowadziliśmy ograniczenie prędkości do 30 km/h, a ruch prowadzimy po jednym torze. Zmiany w ruchu są
PRZECZYTAJ, wstrzymano ruch pociągów na linii kolejowej i wezwano pomoc, a w 289 sytuacjach – ograniczono prędkość jazdy pociągów, żeby zapewnić bezpieczeństwo pasażerom i korzystającym z przejazdów. Więcej informacji
PRZECZYTAJtrakcyjnej na odcinku Wałbrzych Fabryczny – Sędzisław. Ich efektem będzie przywrócenie rozkładowej prędkości pociągów o 20 km/h wyższej niż obecnie - do 100-120 km/h oraz możliwości przewozu cięższych ładunków
PRZECZYTAJistotne usprawnienie ruchu pociągów, które po zakończeniu wszystkich prac na linii, będą jeździć z prędkością do 200 km/h. Skorzystają także tysiące pasażerów podróżujących na międzynarodowej trasie. Inwestycja
PRZECZYTAJZ Koreą o kolei
07.06.2024
obszarze Europy przez stronę południowokoreańską. Szczególną uwagę poświęcono tematyce kolei dużych prędkości i wymianie doświadczeń w zakresie ich utrzymania oraz kwestiom związanym z digitalizacją. Spotkanie
PRZECZYTAJmożliwe będą przejazdy pociągów pasażerskich i towarowych z prędkością do 120 km/h, nawet kilkukrotnie wyższą niż obecnie (aktualnie prędkość na kolejowej obwodnicy Poznania, w zależności od odcinka, wynosi
PRZECZYTAJwindy. Obiekt poprawi komunikację pieszo-rowerową w tej miejscowości. Efektem będzie zwiększenie prędkości pociągów pasażerskich do 160 km/h (z obecnych 100 km/h) i towarowych do 100 km/h (z obecnych 70
PRZECZYTAJ