Wyniki wyszukiwania
sterowania ruchem kolejowym oraz urządzeń elektroenergetycznych. Jego celem jest likwidacja ograniczeń prędkości oraz przywrócenie sprawności technicznej wyeksploatowanych elementów infrastruktury, dla poprawy
PRZECZYTAJpociągów na całej trasie Poznań – Wrocław do około 1 godziny i 40 minut. Pociągi będą kursowały z prędkością 160 km/h. Modernizacji poddane zostaną stacje w Czempiniu, Luboniu oraz Mosinie, a także przystanki
PRZECZYTAJpozwoli na przywrócenie parametrów techniczno - eksploatacyjnych infrastruktury kolejowej oraz prędkości rozkładowej 100 km/h. Linie, których rewitalizację planują PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tworzą
PRZECZYTAJkolejowej pozwoli na przywrócenie jej parametrów techniczno - eksploatacyjnych oraz prędkości rozkładowej 120 km/h. Obecnie prędkość rozkładowa wynosi około 50-60 km/h. Zaplanowane prace umożliwią skrócenie czas
PRZECZYTAJplanowanym w kwietniu 2014 roku, pociągi pasażerskie na trasie między Toruniem i Bydgoszczą pojadą z prędkością do 120 km/h, a czas przejazdu między tymi miastami skróci się z 60 do 43 min. Kontakt dla mediów:
PRZECZYTAJlata 2014 – 2020. Jednym z głównych celów modernizacji trasy Warszawa – Radom jest podwyższenie prędkości maksymalnej pociągów do 160 km/h. Pełna nazwa zadania „Zaprojektowanie i wybudowanie zintegrowanego
PRZECZYTAJZostanie również dokonana korekta geometrii łuków co pozwoli pociągom na osiąganie wyższej niż dotąd prędkości. W czasie robót zostanie również przebudowanych 10 peronów. Przejazdy kolejowe zostaną wyposażone [...] 2012 roku na trasie łączącej Bydgoszcz przez Terespol Pomorski z Tczewem pozwoliły przywrócenie prędkości maksymalnej 120 km/h i na skrócenie czasu jazdy pociągiem z Bydgoszczy do Gdańska do około 1 godziny
PRZECZYTAJwszystkich prac pociągi pomiędzy Pruszczem Gdańskim, a Gdańskiem Południowym będą poruszały się z prędkością 160 km/h. na trasie z Gdańska Południowego do Gdańska Głównego trwa modernizacja toru nr 1. na
PRZECZYTAJCelem robót wykonywanych na linii Rzeszów - Jasło jest likwidacja ograniczeń prędkości oraz przywrócenie sprawności technicznej wyeksploatowanych elementów infrastruktury, dla poprawy bezpieczeństwa jazdy
PRZECZYTAJpozwoli na przywrócenie pierwotnych parametrów technicznych infrastruktury kolejowej oraz rozkładowej prędkości, która wyniesie 120 km/h, wobec obecnych 50 km/h. W efekcie czas przejazdu na odcinku Koniecpol
PRZECZYTAJ