Wyniki wyszukiwania
czterema torami. Pozwoli to oddzielić ruch dalekobieżny od regionalnego. Do 100 km/h zwiększy się prędkości na torach w centrum stolicy Małopolski, a przewoźnicy będą mogli zaplanować dodatkowe połączenia
PRZECZYTAJmiędzy Warszawą a Przasnyszem szacowany jest na ok. godzinę i 15 minut. Pociągi będą mogły jeździć z prędkością do 160 km/h. Kolej zyska dodatkowe znaczenie jako ekologiczny środek transportu. Według projektu
PRZECZYTAJurządzenia sterowania ruchem kolejowym. Po zakończeniu inwestycji pociągi poruszać się będą z prędkością 160 km/h, a w centrum Krakowa 100 km/h. Wartość inwestycji to w sumie przeszło 1 mld zł. Projekt
PRZECZYTAJramach instrumentu CEF. Efektem modernizacji linii będzie wyższy poziom bezpieczeństwa i zwiększenie prędkości pociągów do 160 km/h. Dzięki temu czas przejazdu najszybszych składów między Wielkopolską i Pomorzem
PRZECZYTAJZnów pociągiem z Garwolina do Dęblina
02.05.2019
zakończeniu przebudowy i uzyskaniu wszystkich zgód administracyjnych trasa będzie dostosowana do prędkości 160 km/h. Więcej informacji o projekcie na stronie www.warszawa-lublin.pl Kontakt dla mediów: Karol
PRZECZYTAJSkróci się czas przejazdu z Częstochowy do Zawiercia o około 10 minut. Pociągi pojadą szybciej - prędkość wzrośnie ze 120 do 160 km/h. Korzystne zmiany będą również dla przewoźników towarowych. Sprawnie
PRZECZYTAJkwartale 2020 roku. Po modernizacji 42-kilometrowego odcinka linii Zduńska Wola – Łódź Kaliska (nr 14) prędkość składów pasażerskich wzrośnie do 120 km/h. Pozwoli to na skrócenie czasu podróży między Łodzią Kaliską
PRZECZYTAJuzyskaniu wszystkich niezbędnych pozwoleń najszybsze pociągi przejadą z Poznania do Szczecina z prędkością do 160 km/h. Skróci to czas podróży nawet o 50 min. Zwiększy się bezpieczeństwo i przepustowość
PRZECZYTAJKolej ułatwia komunikację na Podlasiu
08.08.2019
podbiciem i uzupełnieniem. Po zakończeniu wszystkich zaplanowanych robót pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 120 km/h a towarowe do 80 km/h. Łącznie w ramach inwestycji zostaną zmodernizowane perony na
PRZECZYTAJzostanie 15 km torów i 47 rozjazdów. Wymieniona zostanie sieć trakcyjna. Tory będą przygotowane do prędkości 100 km/h (obecnie 60 km/h). Zadanie w całości finansowane z budżetu państwa. Prace zaplanowano w
PRZECZYTAJ