Wyniki wyszukiwania
odjazdami pociągów. Prace we wszystkich branżach Prowadzone są prace przy demontażu peronów nr 5, 4 oraz 3. Wykonawca przygotowuje teren pod budowę betonowej płyty na której powstaną nowe obiekty, a pod – kolejna
PRZECZYTAJwykonawca przystąpi do rozbiórki starego peronu i ukończy budowę ostatniej pochylni. Budżet inwestycji to 3,8 mln zł. Program Przystankowy w woj. mazowieckim W ramach „Rządowego programu budowy lub modernizacji
PRZECZYTAJprzeznaczyły na inwestycję blisko 85 mln zł (netto) ze środków budżetowych. Wcześniej PLK przygotowały za 1,3 mln zł dokumentacje projektową. Zakończenie zadania „Rewitalizacja tunelu liniowego w km 118,700 wraz
PRZECZYTAJLinii Kolejowych S.A. Prace na trasie Wielbark – Chorzele obejmą wymianę podkładów na długości prawie 3 km i remont 5 obiektów inżynieryjnych – mostów i przepustów. Specjalna maszyna wyreguluje tory na ponad
PRZECZYTAJlinii na łączną długość ok. 516 km, 7 projektów dot. budowy nowych linii na łączną długość ok. 189 km, 3 projekty dokumentacyjne dotyczące ok. 183 km linii kolejowych. Podstawowe warunki realizacji inwestycji
PRZECZYTAJrozmiar pliku: 291 KB Biuletyn nr 4 z dnia 14 marca 2023 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 291 KB Biuletyn nr 3 z dnia 2 lutego 2023 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 295 KB Biuletyn nr 2 z dnia 20 stycznia 2023 r. POBIERZ
PRZECZYTAJoraz budowa nowych przystanków Trzeciewnica i Grudziądz Tuszewo. Na liście rezerwowej znajdują się 3 lokalizacje. W „Rządowym programie budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025”
PRZECZYTAJmiasta powstały nowe wiadukty i estakady pod pierwszym z czterech torów. Do ich budowy zużyto 7,5 tys. m3 betonu oraz 910 ton stali. Nowy tor, o długości ok. 1,5 km, ułożono na 2,8 tys. ton tłucznia. Dzięki
PRZECZYTAJprzebudowy mostów, których konstrukcje stalowe ważą 485 ton, użyto m.in. 120 ton zbrojenia i ponad 850 m3 betonu. Przyczółki obiektów posadowiono na blisko 160 palach o długości 15 m. Prace przy mostach - rozbiórkę
PRZECZYTAJLinii Kolejowych S.A., m.in. dzięki wykorzystaniu nieczynnego wiaduktu wschodniego i budowie na nim 3 nowych torów zlikwiduje „wąskie gardło” – jednotorowe połączenie z Łodzi Kaliskiej w kierunku południowo-
PRZECZYTAJ